مشکل بزرگ استقلال برای دیدار با مس!

مشکل بزرگ استقلال برای دیدار با مس!

شاگردان ساپینتو پس از شکست هفته اول مقابل سپاهان در دیدار هفته دوم خود به مصاف ملوان بندرانزلی رفتند و موفق شدند این تیم تازه صعود کرده را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند. آنها امروز در چارچوب هفته سوم با یک تیم جدید دیگر در لیگ دیدار خواهند کرد.

مس کرمان از ملوان پایین تر است و با کسب مقام دوم لیگ دسته اول 1400-01 جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد. شاگردان حسین خانی مانند حریف امروزی فصل را با شکست (مقابل MIS نفت) آغاز کردند اما در هفته دوم برگشتند و به پیروزی شیرینی مقابل پیکان دست یافتند.

دیدار استقلال و مس کرمان از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و آبی های پایتخت برای حفظ جایگاه و اقتدار خود به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند.

رویارویی با تیم های جدید هم می تواند یک مزیت و هم خطر باشد! استقلال در دیدار مقابل ملوان در انزلی شاگردان مازیار زارع را شکست داد که هنوز خود را با شرایط لیگ برتر وفق نداده اند و امیدوارند برابر مس کرمان نیز شرایطی مشابه داشته باشند. البته از طرف دیگر قضیه هم نباید غافل شد که شناخت تیم های جدید در هفته های اول بسیار کم است و این می تواند خطرناک باشد و باعث شگفتی شود. این در حالی است که نارنجی پوشان کرمان از همین حالا برای حضور در ورزشگاه آزادی پر از انگیزه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید