مشکل بزرگ انتظار استقلال با جدایی خدا و هدف است

مشکل بزرگ انتظار استقلال با جدایی خدا و هدف است

مجید نامجو مطلق، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط روزهای آبی پوشان پایتخت گفت: شرایط در استقلال خوب است. این تیم با قدرت جلو می رود و فکر می کنم تیمی که شکست نخورده بود توانست امتیاز خیلی خوبی برای خودش به ارمغان بیاورد. آبی ها از نظر آماری روند صعودی دارند و این عملکرد بسیار قابل قبولی برای یک تیم است.
وی درباره روند فنی تیم فوتبال استقلال و تفکرات فرهاد مجیدی بیان کرد: هر مربی برای خودش فلسفه کار دارد و فلسفه کار مجیدی تا اینجای کار نمایش فوتبال نتیجه محور بوده است. هر مربی یک طرز فکری دارد. اینکه استقلال در یک مسابقه شکست نخورده، لحظه مثبتی است. استقلال کمترین گل زده را دارد و این عوامل برای یک تیم قهرمان بسیار مهم است. اگر مشکلی نباشد ممکن است استقلال در مسیر پیروزی قرار بگیرد. با این رویکرد بازیکنان توانستند وظایف مورد نظر را به خوبی انجام دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد صالح حردانی و عزیزبک امانوف، بازیکنان جدید آبی ها خاطرنشان کرد: صالح حردانی بازیکنی بود که خود فرهاد مجیدی نیز به او اعتقاد زیادی داشت و در نیم فصل این بازیکن به جمع آبی ها پیوست. از پایتخت بازیکنی که در تیم ملی حضور دارد قطعا می تواند به استقلال کمک کند و امیدوارم این بازیکن عملکرد خوبی برای استقلال داشته باشد. با این حال ازبکستان در این آزمون موفق نشد و باید در آینده توانایی های او را محک بزنیم. امانوف را نمی توان به طور کامل از دو مسابقه قضاوت کرد.

کاملا در پاسخ به این سوال که آیا خلاء فنی وجود دارد یا مشکل استقلال؟ گفت: من مشکلی نمی بینم. همه چیز طبق برنامه تیم پیش می رود و من هیچ اختلالی در مشکلات فنی تیم نمی بینم. در حال حاضر بازیکنان در حال انجام کارهای فنی و انجام وظایف خود در دفاع و حمله هستند. فکر می کنم حضور یک بازیساز در تیم یکی از نیازهای تیم است و حضور عزیزبک امانوف نشان دهنده پیشرفت این تفکر است.

وی در خصوص شایعاتی که این روزها مبنی بر جذب محمدحسین مرادمند و سیاوس یزدانین به گوش می رسد، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن نقش مهمی در استقلال دارند و تاثیر زیادی در تیم دارند. سوارکاری این روزها در استقلال خیلی خوب بازی می کند. نمی دانم آینده این دو بازیکن چگونه خواهد بود اما غیبت آنها قطعا مشکل ساز خواهد شد.

نامجومطلق با اشاره به ارزیابی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: اگر براساس دارایی های باشگاه باشد و در زمان تاج این دارایی ها را در نظر بگیریم نیازی به فروش سهام و مواردی از این دست نیست. ارزش این دارایی ها آنقدر بالاست که استقلال می تواند به راحتی تیم را مدیریت کند و به یکی از بهترین باشگاه های آسیا تبدیل شود. نمی دانم با چه منطقی ارزیابی می شود و این کار تخصصی می خواهد و نیاز به تحقیق بیشتری است.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: آقای ماجدی فردی فرهیخته است که سال ها در زمینه مدیریت فوتبال فعالیت می کند. او افکار خوبی دارد و می تواند به روند فوتبال ما کمک کند. آقای ماجدی سه ماه دیگر در راس فدراسیون است و باید دید در انتخابات چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد. امیدوارم فوتبالیستی مثل آقای ماجدی دوباره ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد.

وی در پایان درباره اجرای شهاب الدین عزیزی هادم گفت: آقای عزیزی هادم بد کار نکردند. از نظر فوتبالی نیز در دوران ریاست ایشان با توجه ویژه به ورزش بانوان، سریع ترین صعود را به جام جهانی داشتیم. از مسائل دیگر اطلاعی ندارم اما از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشتیم. من دلیل این مشکلات و این اتفاقات را نمی دانم و نمی خواهم وارد این موضوع شوم و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود به نفع فوتبال ما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید