مشکل بزرگ ستاره پرسپولیس برای آقای گلی!

مشکل بزرگ ستاره پرسپولیس برای آقای گلی!

در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ پرتغال شب گذشته بنفیکا موفق شد با نتیجه 3 بر 1 بلنس را شکست دهد. نکته قابل توجه این دیدار، داروین نونیس، مهاجم اروگوئه ای بنفیکا بود. نونیس در آن بازی سه گل به ثمر رساند و امتیاز خود را به 24 رساند تا بهترین گلزن لیگ پرتغال شود.

به این ترتیب فاصله گل های نونیس و مهدی طارمی در جدول گلزنان به 10 گل رسید. مهاجم ایرانی پورتو طارمی در این فصل لیگ پرتغال تنها 14 گل به ثمر رسانده است و به نظر می رسد رسیدن به او به عنوان یک گلزن سخت تر از همیشه باشد.

پس از نونیس، مهاجم براگا هورتا با 15 گل در رده دوم قرار دارد. پورتو امروز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال به مصاف ویتوریا گیمار سیرس می رود.

اگرچه رسانه های پرتغالی حدس می زدند که مهدی طارمی تا روز گذشته در آن دیدار نیمکت نشین بود، اما این احتمال وجود دارد که سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی خود در ترکیب اصلی استفاده کند.

روزنامه ابولا در شماره امروز خود از سقوط مهاجم برزیلی پورتو اویلسون و غیبت یک ماهه او از گلزنی خبر داد که طارمی جای او را در این تیم تهدید می کند. در واقع این احتمال وجود دارد که طارمی برخلاف دیدار گذشته پورتو، این بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

این در حالی است که سرخیو کونسیسو سیرو، سرمربی پورتو روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد که طارمی 100 درصد آماده و آماده این دیدار است، اما این بدان معناست که او را قطعا در ترکیب قرار خواهد داد. .

در دیگر دیدار هفته بیست و نهم لیگ پرتغال شب گذشته تیم دوم جدول رده بندی اسپورتینگ لیسبون با نتیجه 3 بر یک توندلا را شکست داد. با این نتیجه اسپورتینگ با یک بازی بیشتر از پورتو 73 امتیازی شد.

اسپورتینگ که شانس دوم قهرمانی در لیگ پرتغال است، تنها سه امتیاز از پورتوی پیشتاز فاصله دارد و هواداران طارمی می توانند با پیروزی امروز در دیدار خود با تیم دوم، باز هم با نتیجه 6 امتیازی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید