مشکل بزرگ شکیرا پس از طلاق

مشکل بزرگ شکیرا پس از طلاق

شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی و همسر سابق جرارد پیکه با مشکل بزرگی مواجه شده است و مشکلات او تنها به درگیری با ستاره بارسلونا خلاصه نمی شود.

در آخرین مورد، دادستانی بارسلونا از قاضی خواست تا این چهره سرشناس را به اتهام کلاهبرداری مالیاتی به ۸ سال و ۱ ماه زندان محکوم کند. تصمیم دادستان پس از آن اتخاذ شد که شکیرا نتوانست دادگاه را متقاعد کند که در این پرونده گناهکار نیست.

چند روز پیش مشخص شد که دادستان های بارسلونا و تیم حقوقی به نمایندگی از شکیرا در حال مذاکره فشرده برای اجتناب از محاکمه به دلیل تقلب مالیاتی 14.5 میلیون یورویی بین سال های 2012 تا 2014 بودند.

شکیرا معتقد است که او قبلاً بدهی خود را پرداخت کرده است و در واقع 17 میلیون یورو سودی را که توسط مقامات مالیاتی وضع شده است، پرداخت کرده است.

دادستان معتقد است که شکیرا در خارج از کشور زندگی نمی کرد. در همین حال، دادستان بر این باور است که شکیرا پس از عدم پرداخت مالیات بر درآمد و ثروت خود در سال‌های 2012، 2013 و 2014، مرتکب شش فقره کلاهبرداری مالیاتی شده است که برای آنها می‌تواند از یک تا یک سال و شش ماه زندان بخواهد.

گفته می شود که یکی از شرکای سابق پیکه از ساختار شرکتی استفاده کرده تا سازمان مالیاتی را فریب دهد تا فکر کند شکیرا در آن زمان در خارج از کشور در بارسلونا زندگی می کند.

دادستان ها می گویند این زوج در خانه ای در پایتخت کاتالونیا زندگی می کردند و بعداً به منطقه Splogues de Ybergat نقل مکان کردند و در آنجا ملکی مجلل خریدند. بنابراین آنها معتقدند که اقامت شکیرا در خارج از اسپانیا فقط به دلایل حرفه ای بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید