مشکل بزرگ یحیی در نقل و انتقالات پرسپولیس

مشکل بزرگ یحیی در نقل و انتقالات پرسپولیس

یحیی گل محمدی نام دو بازیکن خارجی تیمش را در لیست خروج خود قرار داده است اما مدیران پرسپولیس هنوز نتوانسته اند با این دو بازیکن برای فسخ قرارداد به توافق برسند.

صفروف و تامیروف که تابستان گذشته در نقل و انتقالات تابستانی به جمع یحیی گل محمدی اضافه شدند، نتوانستند از فرصت های ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و کادر فنی پرسپولیس را متقاعد کنند که برخلاف دیگر هموطن حنانف، یحیی را برای تصمیم گیری در مورد نام این تیم مجاب کنند. بازیکن در لیست مازاد شما

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس تامیروف نیز نیم فصل دوم را در مسابقات قهرمانی بیست و یکم با تنها یک گل به پایان رساند و پس از نیم فصل رکورد ناامیدکننده ای را به ثبت رساند. این بازیکن حتی در تمرین پرسپولیس موفق به گلزنی نشد اما یحیی پس از دیدار با درویش به او گفت که قصد ادامه همکاری با وحدت حنان اف از تاجیکستان را دارد اما ظاهرا نمی خواهد در کنار دو خارجی دیگر به نام های تامیروف ازبکستانی و ازبکستانی بماند. صفروف از تاجیکستان مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که برای فسخ قرارداد این دو بازیکن و یا انتقال آنها به باشگاه های دیگر اقدامات قانونی انجام خواهند داد.

تلاش هایی برای متقاعد کردن این دو بازیکن برای فسخ قرارداد انجام شده است اما گفته می شود صفاروف و تامیروف از فسخ قرارداد خودداری کرده اند. با توجه به اینکه هر تیم می تواند 4 بازیکن خارجی داشته باشد و هنوز تکلیف بازیکنان خارجی پرسپولیس مشخص نشده است، باید دید در نهایت خبر جذب بازیکنان خارجی تا کجا پیش می رود و آیا قرمزها می توانند قراردادهای پرسپولیس را قطع کنند. منوچهر صفر و شیرزاد تمیروف یا نه مجبورند غرامت بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید