مشکل تامین ماکارونی از فردا حل می شود/روغن خوراکی گران نمی شود


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836431

رئیس سازمان حمایت با بیان اینکه ادامه تولید ماکارونی با قیمت های قبلی برای کارخانه ها امکان پذیر نیست، گفت: با اعلام قیمت های جدید، تولیدکنندگان آماده عرضه به میزان نیاز در بازار هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس تابش رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در برنامه جدول اقتصاد شبکه خبر گفت: باید برای حمایت از مصرف کنندگان یارانه به مردم داده شود اما به گونه ای که برای رسیدن به جامعه هدف برنامه ریزی شود.

وی افزود: زمانی که تولیدکننده به این نتیجه برسد که فردا می تواند محصول خود را با قیمت بالاتری بفروشد، طبیعی است که گمانه زنی کند. وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال تاکنون قیمت گندم را از 2700 تن به 12 هزار تن افزایش داده است.

طبس گفت: طبیعتا امکان ادامه تولید با قیمت قبلی برای تولیدکنندگان وجود نداشت و در تامین مشکل داشتند. با اعلام قیمت‌های جدید، تولیدکنندگان به شبکه‌های توزیع خود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکاتبه کردند که آماده تحویل در هر مقدار هستند و هیچ بهانه‌ای برای مدیریت عرضه وجود ندارد.

رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: با توجه به آمادگی همه واحدها برای تولید ماکارونی، معتقدم از فردا مشکل تامین ماکارونی حل می شود.

تابس در خصوص بازار نفت گفت: مابه التفاوت افزایش قیمت نفت توسط دولت پرداخت می شود و نفت برای مصرف کنندگان گران نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید