مشکل ترافیک خیابان امام بوشهر حل شد/ ساخت خانه امید در بوشهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس ایمان زندی نیا، سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: تعدادی از ادارات از جمله استانداری، بانک ها، مراکز درمانی و ساختمان های درمانی، مراکز خرید و … در خیابان امام خمینی (ره) بوشهر مستقر هستند و باعث این امر شده اند. به یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر تبدیل شده و کمبود پارکینگ در این خیابان به معضلی جدی تبدیل شده است.

وی گفت: از ابتدای نمایشگاه ششم موضوع حل و فصل پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفت و در این راستا یک قطعه زمین خریداری شد.

زندی نیااتر خاطرنشان کرد: زمین نیروگاه اتمی در کوچه های امام با کاربری فضای سبز سال ها بلاتکلیف مانده و این در حالی است که یکی از بهترین مکان ها برای ایجاد پارک و پارکینگ طبقاتی است.

وی ادامه داد: در این راستا شورا با لایحه شهرداری با خرید این زمین و اختصاص فضای سبز و پارکینگ موافقت کرد که جای تقدیر و تشکر از همکاری مدیران نیروگاه اتمی در این زمینه دارد.

سخنگوی شورا گفت: طرح احداث خانه امید به عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بازنشستگان در بوشهر سال هاست که اجرایی نشده و یکی از مطالبات جدی بازنشستگان از مدیریت شهری بود چرا که ما تنها مرکز استان بدون خانه امید لایحه شهرداری برای اختصاص 500 متر زمین پارک شگاب برای احداث خانه امید تصویب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید