مشکل جدید عیسی مسیح با پرسپولیس

مشکل جدید عیسی مسیح با پرسپولیس

عیسی القطر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدت زیادی نتوانست تیمش را همراهی کند، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان نزد پزشک جراح آمد. در همین راستا هفته گذشته اعلام شد که این بازیکن طی روزهای آینده برای انجام عمل جراحی به قطر سفر خواهد کرد تا هر چه زودتر بهبودی خود را تکمیل کند.

عمل القطر در قطر برای او حدود 400 میلیون تن هزینه در بر خواهد داشت که این بازیکن از باشگاه پرسپولیس درخواست دریافت این مبلغ را کرد تا در روزهای آینده برای عمل به کمپ قطر اسپایر برود. سوالی که تاکنون پاسخی به آن داده نشده است و ظاهرا القطر همچنان پیگیر دریافت این مبلغ از باشگاه پرسپولیس و سپس سفر به قطر است.

القطری که علیرغم تشخیص پزشکان پرسپولیس از پارگی رباط، در ماه های اخیر تحت عمل جراحی قرار نگرفته و با تصمیم شخصی تمرینات فردی خود را دنبال می کند، ظاهرا هیچ تماسی با پزشکان باشگاه نداشته و شخصا مصدومیت او را زیر نظر دارد. باشگاه پرسپولیس نمی خواهد این پول را به مهاجم مصدوم تیمش بدهد و مدیران پرسپولیس ترجیح می دهند عیسی در ایران فعالیت کند. باشگاه پرسپولیس معتقد است وقتی متخصصان زیادی در ایران وجود دارد چه نیازی است که القطر بخواهد در کشور دیگری فعالیت کند و در این شرایط بد اقتصادی هزینه های زیادی را به باشگاه تحمیل کند. از این نظر به نظر می رسد حق با باشگاه پرسپولیس کاملاً باشد و القطر نیز مانند بسیاری از بازیکنان دیگر می تواند کارهای مربوط به مصدومیت خود را در ایران انجام دهد و زیر نظر بهترین پزشکان عمل کند. در این صورت القطر چاره ای ندارد. اول اینکه با هزینه خودش به قطر و کمپ اسپایر برود و آنجا عمل کند و دوم اینکه درخواست باشگاه را بپذیرد و زانویش را در ایران عمل کند. مصدومیت القطر به دردسر بزرگ پرسپولیس تبدیل شده است و این مصدومیت حواشی مختلفی را برای پرسپولیس به وجود آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید