مشکل خروج بازیکنان تیم ملی را با کمک سازمان نظام وظیفه حل کنید

ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804306

صبح امروز کارکنان فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات فوتبالیست های دست اندرکار با مسئولان سازمان مردمی کشور جلسه ای برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد مومنی رئیس اداره تیم های ملی درباره محمدحسین حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون درباره نشست این نهاد با کارکنان سازمان وظیفه عمومی گفت: این جلسه برای رسیدگی به مشکلات ورزشکاران برگزار شد که خوشبختانه در این جلسه برگزار شد. ، با حمایت و هماهنگی کارکنان سازمان نظام وظیفه، قول هر گونه همکاری و هماهنگی برای رفع مشکلات اداری بازیکنان شرکت کننده داده شد.

وی ادامه داد: از این پس با توجه به شرایط کرونا و به منظور کمک به حفظ سلامت بازیکنان در طول اردوها در خصوص مسائل مربوط به اخذ مجوز خروج از کشور، نیازی به حضور فیزیکی بازیکنان در سامانه نیست. مجموعه و شهروندان می توانند درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

مومنی افزود: خوشبختانه سازمان وظیفه عمومی قول همکاری و مساعدت در رفع مشکلات خروج و بازیکنان درگیر در تیم ملی را داده است و معتقدم همکاری بسیار خوبی بین سازمان مردمی و فوتبال ایجاد شده است. کارکنان محترم سامانه آماده هرگونه مساعدت و مساعدت هستند که از این بابت تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: از این پس روند اخذ مجوز خروج از بازیکنان دانشجو و مسائل مربوط به تعویق بازیکنان دعوت شده به تیم ملی سریعتر و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود. “

باید بگویم؛ در جلسه فوق محمدحسین خمیسی رئیس کمیته حراست، حامد مومنی رئیس اداره تیم های ملی، سرهنگ دشتی رئیس مرکز عملیات جذب نیرو و سرهنگ حمیدزاده معاون سازمان نظام وظیفه عمومی به همراه مهدی حاجی نماینده وزارت ورزش جوانان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید