مشکل دروازه بان پرسپولیس مشخص شد

مشکل دروازه بان پرسپولیس مشخص شد

اگرچه اخبار مختلفی از درب پرسپولیس در دربی و تصمیم احتمالی یحیی گل محمدی به گوش می رسد، اما دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس دیدگاه خاص خود را دارد.

در ادامه شما را به خواندن جدیدترین مصاحبه بهروز سلطانی یکی از بهترین گلزنان تاریخ ایران و پرسپولیس دعوت می کنیم.

شاید یحیی گل محمدی می خواهد به سبک علی پروین به استقلال شوک بزند؟!

شوک به سبک علی پروین؟!

منظورمان بازی شما در بازی معروف مقابل استقلال در سال 86 است، در حالی که هیچکس انتظارش را نداشت، ناگهان در دربی دروازه بان پرسپولیس شدید.

درست است که من در سال 85 به صورت قرضی از پرسپولیس به تیم ارمنستان بیله فلد رفتم و دقیقاً در روزی که قراردادم با این تیم تمام می شود، پرسپولیس به صورت استقلالی بازی می کند. آقای علی پروین هم از ایران به من زنگ زد و گفت می خواهیم در دربی برای ما بازی کنی. من هم با بلیط شخصی ام وارد ایران شدم و در حالی که هیچکس از ورودم اطلاعی نداشت، ساعت یک بامداد به خانه مادرم رفتم و ساعت 8 بامداد به همراه مجید صالح نیا به تیم ملحق شدم. هتل المپیک

هم تیمی هایت در پرسپولیس شوکه نشدند؟

چرا بازیکنان وقتی من را دیدند شوکه شدند. روز گذشته برای پرسپولیس به زمین مسابقه رفتم و وقتی خانواده و اقوام من را در تلویزیون دیدند، باورشان نمی شد که هستم، زیرا دو روز قبل از آن در آلمان تلفنی با خانواده ام صحبت کردم و گفتم در این بازی بازی نمی کنم. دربی این شوک به استقلالی ها هم خورد و روی زمین به من گفتند تو از بهشت ​​آمده ای؟!

مشخصا باید به عنوان ذخیره بازی می کردی اما تا پایان مسابقه در زمین ماندی؟

بله، در این بازی مجبور نبودم بیش از 10 دقیقه بازی کنم. بعد احترام زیادی گذاشت و گفت که من را فراموش نکرده اند، گفت بیا 10 دقیقه در دربی بازی کن. در این دیدار باید با قیچی تعویض می شدم اما تیم با سه گل از استقلال جلو بود و تا پایان بازی در دروازه ماندم. این تاکتیک روحیه استقلال را تغییر داد.

حالا فکر می کنی این شوک به استقلالی های گل محمدی وارد شود؟ اینکه احمد گوهری در دربی پای دروازه پرسپولیس می ایستد؟

البته آن موقع جوان نبودم و در اوج بلوغ بودم. شاید این قیاس درست نباشد، هرچند احمد گوهری هم دروازه بان جوان و آینده دار است. با این حال فکر می کنم دروازه بان بودن در دربی بسیار سخت و متفاوت از بازی های معمولی است. او کسی را می خواهد که تجربه کافی داشته باشد.

به نظر شما حامد لک گزینه بهتری نسبت به احمد گوهری برای بازی مقابل استقلال است؟

به نظر ما حامد لاک می تواند از روز دربی برگردد و دوباره به اوج برسد اما این یکی دیگر از تشخیص های سرمربی و مربی دروازه بان های تیم است. من از بیرون به آن نگاه می کنم یا بر اساس ذهنیت قبلی ام صحبت می کنم. قطعا مربیان پرسپولیس که تمرینات این تیم را به دقت زیر نظر دارند و دروازه بان ها را زیر نظر دارند بهتر می توانند تشخیص دهند که چه کسی مناسب تر است. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود و هرکسی که داخل دروازه ایستاده بهترین عملکرد فنی را داشته باشد.

شنیدید محمد نوری پیشکسوت استقلال چه گفت؟

چی گفت؟

نوری گفت که به حامد لاک قسم خورده که در دربی داخل دروازه پرسپولیس باشد.

به نظر من این نوع کورخوانی از پیشکسوت استقلال زیبا نیست. این فقط یک بازی است که تمام می شود و می رود. الان بهترین دوستان ما مستقل هستند و وقتی همدیگر را در مراسم یا جایی می بینیم خیلی به هم احترام می گذاریم. دیدار پرسپولیس و استقلال فقط یک بازی است و صحبت از آن جنگ نیست. البته نوجوانان، جوان ها و طرفداران احساساتی می توانند کورکورانه بخوانند یا چیزهایی بگویند که قابل نقد نیست، اما برای یک پیشگام خوب نیست. محمد نوری از دوستان خوب ما و از دوستان قدیمی استقلال است و به نظرم نباید این حرف را می زد.

بهروز سلطانی از این بازی چه پیش بینی می کند؟

پرسپولیس نیاز مبرمی به پیروزی دارد. این تیم برای ماندن در جام قهرمانی باید دربی را ببرد و پرسپولیس هم ثابت کرده که در شرایطی که تحت فشار است بهتر عمل می کند. خیلی امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

در آخر چه توصیه ای به حامد لاک دارید؟

برای مدتی یا حداقل چند روز با اینستاگرام خداحافظی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید