مشکل رایج ساپینتو و گل محمدی

مشکل رایج ساپینتو و گل محمدی

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر با اتفاقی جنجالی مربوط به اخراج علیرضا بیرانوند همراه بود. دروازه بان تیم ملی پرسپولیس پس از اینکه میلاد فحردینی (مدافع تیم آلومینیوم اراک) با علیرضا بیرانوند تک به تک از میان مدافعان پرسپولیس رفت و پس از ضربه زدن به او، داور به دروازه بان پرسپولیس کارت قرمز مستقیم نشان داد و او را خاموش کرد، پایین آمد.

این موضوع اگرچه با واکنش شدید باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی و هواداران این تیم به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال مواجه شد، اما هیچ تغییری در رای صادره از سوی هیات داوران این بازی رخ نداد تا اینکه پرسپولیس در هفته نوزدهم پیروز شد. لیگ برتر و بازی مقابل صنعت نفت با دروازه بان دوم خود احمد گوهری. دروازه بانی که عملکردش مورد رضایت دروازه بان های پیشکسوت پرسپولیس نبود و او را توانایی مراقبت از دروازه پرسپولیس نمی دانستند.

جالب اینجاست که در استقلال هم مشکل مشابهی وجود دارد. یکی دیگر از دروازه بانان ملی پوش کشورمان در جام جهانی 2022 قطر که بازوبند کاپیتانی را در استقلال خواهد بست حسین حسینی است که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

دروازه بان اول استقلال در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور پس از برخورد با رضا اسدی مصدوم شد و در هفته های اخیر دیدار مقابل سپاهان، ملوان و مس کرمان را از دست داده است. در این مدت حضور در زمین در ترکیب این تیم علیرضا رضایی، دروازه بان دوم استقلال است که با انتقادات دروازه بان های پیشکسوت استقلال نیز مواجه است. لازم به ذکر است؛ حسینی این روزها تمرینات بدنی خود را در مرکز تمرینی تیم ملی در آکادمی فوتبال کشورمان انجام می دهد تا بتواند در بازی هفته بیستم مقابل پیکان به میدان برود اما کادر فنی استقلال اعلام کرده است که این بازیکن تا بازی 19 – 19 وارد میدان نمی شود. هفته سوم مقابل نفت مسجد سلیمان.

غیبت دو دروازه بان ملی پوش فوتبال کشورمان در تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی که هیچکدام از این دو نفر ذخیره قابل اعتمادی ندارند، بی شک بزرگترین نگرانی این روزها ریکاردو ساپینتو و یحیی گل محمدی است که به دیدار تیم ملی فوتبال ایران آمده اند. تیم های صنعت نفت خوزستان. آبادان و نفت مسجد سلیمان را آماده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید