مشکل مشخص شد: لواندوفسکی در پرسپولیس هم موفق نمی شود

مشکل مشخص شد: لواندوفسکی در پرسپولیس هم موفق نمی شود

بازیکن سابق قرمزها معتقد است که به دلیل شناخت کامل از گل محمدی، احساس می کند نباید بعد از دو بازی در مورد فنی بودن یک مربی اظهار نظر کند.

چرا پرسپولیس در دو بازی قبلی خود نتوانست نتایج خوبی بگیرد؟

یحیی مربی باتجربه و با سابقه کاری قوی است و از شرایط فنی و توانمندی های فنی بالایی برخوردار است به همین دلیل نباید روی دو بازی قضاوت کرد.

با این حال او را اولین مدیر فنی تیم سرمربی خود می دانند.

شاید این مسائلی که گفتید مربوط به مربیگری باشد. این بدان معناست که بسیار مهم است که بازیکنان جدید آنچه را که مربی از آنها خواسته در زمین انجام دهند. در دو دیدار قبلی آقای یحیی در زمین حضور نداشتند. موضوعی که باید بر روند تیم تاثیر بگذارد. پرسپولیس تیمی است که سیستم بازی اش هجومی است و اساس کار مربی اش سیستم تهاجمی است اما این سیستم تهاجمی باید با خلق موقعیت های زیاد و برد همراه باشد که در این فاز موفق نبود.

شما سال ها دفاع راست بازی کردید، چرا دانیال که یکی از بهترین مدافعان راست بود در پرسپولیس موفق نشد؟!

دقیقا به نکته خوبی اشاره کردید چون دانیال همیشه در محوطه جریمه حریف بود اما در حال حاضر نتوانست در کارش موفقیتی کسب کند و این مشکل باید به طور جدی حل شود. برخی معتقدند پرسپولیس در گلزنی ضعیف است اما بزرگترین مشکل پرسپولیس خلق نکردن موقعیت است.

چرا در تیمی که موقعیت های زیادی خلق می کند، در هر بازی یکی دو موقعیت گل برای مهاجمان پرسپولیس ایجاد نمی شود؟!

بله، ما واقعاً در ارسال عمیق یا چیزی مشکل داشتیم. نام پرسپولیس همیشه با حرکات تهاجمی همراه بوده است، اما پرسپولیسی ها در دیدار مقابل فولاد اصلا خوب بازی نکردند به گونه ای که حتی پنجاه هزار تماشاگر حاضر در زمین حوصله تشویق آنها را نداشتند. تیم، و تیم هیچ حس حمله نداشت، روشی که هر دو مربی با تغییرات زیادی فکر می کردند امتیاز را حفظ کنند.

اما به هر حال در تیم های بزرگ، اگر نتیجه ای حاصل نشود، هواداران صبر زیادی ندارند.

قضاوت در مورد یک مربی در دو بازی که سرمربی تیم نبود و اجازه نیمکت نشینی نداشت و به نظر من با غیبت یحیی در دو بازی قبل ابهام روحی ایجاد شد کارشناس نیست. روی نیمکت برای هدایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس غایب بود.یحیی اصلا روی نیمکت موفق نبود.

مشکل امتیازی پرسپولیس با حضور لوکادیا حل می شود؟

اگر لواندوفسکی بیاید اما توپ به او نرسد، آن مهاجم باز هم نمی تواند گل بزند. در واقع یک مهاجم بدون ایجاد موقعیت نمی تواند گلزنی کند.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید