مشکل 12 ساله آب شرب روستاهای شرق رشتخوار حل شد/ 7000 نفر از اهالی رشتخوار از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند.


ساعت: 09:30
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887348

یکی از مشکلات سالیان متمادی اهالی روستاهای شرق شهرستان رشتخوار در زمینه آب آشامیدنی است که با تلاش و پیگیری مسئولین ارشد تاکنون 7 هزار نفر از اهالی روستاهای شرق شهرستان رشتخوار از نعمت آب شرب بهره مند شده اند. آب آشامیدنی پایدار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یکی از مشکلات دیرینه اهالی روستاهای شرق شهرستان رشتوار در زمینه آب شرب، با تلاش و پیگیری مسئولین ارشد تاکنون 7 هزار نفر از اهالی روستاهای شرق شهرستان رشتوار از نعمت آب شرب بهره مند شده اند. آب آشامیدنی پایدار

۶ روستای ۷ هزار نفری از نعمت آب پایدار بهره مند شدند/ ۲ میلیارد اعتبار برای شروع طرح آب الغدیر رشتخوار هزینه شد.



حسین فرماندار رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مجتمع آبرسانی الغدیر برای تامین آب شرب 6 روستای شرق شهرستان راه اندازی شد.

898b3771 16b7 438e aaa2 62a4ffdff226 خبر خاکستری

وی با تاکید بر اینکه در گذشته در خصوص مجموعه الغدیر مشکلات زیادی داشته ایم، تصریح کرد: در گذشته روستاهای مهدی آباد، سعادت آباد، زرگری، فردک، اندانجرد و اکبر آباد رشتوار دچار قطعی آب و کم آبی بودند. فشار و این باعث نارضایتی مردم این منطقه شده بود بحمدالله با حمایت دولت و پیگیری مجدانه نماینده و مسئولین شهرستان امروز شاهد هستیم که به لطف خدا چاه آب سعادت آباد مجموعه الغدیر به بهره برداری 6 پلاتوی روستا راه اندازی شد.

فرماندار رشتخوار همچنین گفت: هزینه انجام شده در این پروژه شامل 2 میلیارد تومان است که یک میلیارد آن به همت نماینده محترم و یک میلیارد دیگر توسط سازمان امور آب استان تامین شده که جای تقدیر و تشکر دارد. با تشکر . .

مردم بیش از 10 روز از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند

محمد جواد نجفی ثانی رئیس اداره آبفای شهرستان رشتوار با اشاره به پوشش شش روستای مهدی آباد، اکبر آباد، فردک، انجرد، زرگری و فردک زیر مجموعه آب الغدیر گفت: به دلیل کمبود آب در سال های گذشته در اردیبهشت ماه امسال اداره امور آب شهرستان رشتخوار چاه جدیدی حفر کرد و در نتیجه حدود 10 روز آب آشامیدنی سالم و پایدار در دسترس است.

eaefe704 072b 446c afef 4fc4a52c1e8c خبر خاکستری

وی با تاکید بر اینکه 15 لیتر بر ثانیه کمبود آب در منطقه وجود دارد که با حفر و ورود به مدار این چاه جبران شده است، افزود: مشکل خشکسالی در این روستاها در حال حاضر بزرگ است و خداوند به روند کار کمک کند. تکمیل این پروژه ادامه خواهد داشت و حدود یک میلیارد تومان اعتبار لازم برای سوال حصار می شود و کار به طور کامل پیگیری و پیگیری می شود.

رئیس اداره آبفای رشتخوار همچنین به برنامه ریزی این نهاد برای رفع مشکل فرسودگی شبکه آبرسانی در روستاهای سعادت آباد، انجرد و اکبرآباد اشاره کرد و یادآور شد: با خواست خداوند با تدبیر و امید پیگیری مسئولان و تلاش مستمر آبفای شهری به زودی و طی سالیان متمادی در آینده موضوع تعمیر شبکه فرسوده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حل مشکل 12 ساله آب شرب روستاهای شرق رشتوار

رستمی یکی از اهالی روستای سعادت آباد رشتوار با تاکید بر اینکه از حدود 12 سال پیش مردم با مشکل کمبود آب آشامیدنی دست و پنجه نرم می کنند، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در روستای سعادت آباد از توابع شهرستان رشتوار استفاده می شود.



بانویی اهل روستای مهدی آباد رشت با اشاره به اینکه مردم از وضعیت عالی آب و با رضایت بسیار بالایی بهره مند هستند، تصریح کرد: در تابستان و در گذشته مشکلات زیادی در زمینه آب شرب داشتیم. و این مشکل اکنون تمام شده است و دو هفته است که حذف شده و دیگر مشکلی در تامین آب نداریم.

e58d9537 22ec 4c06 b4e3 97a7562d0160 خبر خاکستری

حسن علیزاده یکی از اهالی روستای سعادت آباد رشتخوار در خصوص مشکلات آب اهالی و شهروندان روستای سعادت آباد گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان سطح شهرستان مشکل آب در منطقه و روستاها برطرف شده است. حل شده و مردم از وضعیت آب بسیار خوب و پایدار بهره مند می شوند

چوپان یکی از اهالی این روستاها ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مسئولان برای رفع مشکل دیرینه افت فشار و کم آبی گفت: یکی از مهمترین مشکلات مردم منطقه فشار بود. افت و کم آبی.آبی که خوشبختانه با پیگیری و راه اندازی مجتمع الغدیر اکنون وضعیت آب روستا ثابت است و مردم بسیار راضی هستند و از زحمات مسئولین به ویژه نماینده محترم حجت الاسلام احمدپور قدردانی می کنند. در شهرستان رشتوار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید