مصدومیت اسماعیلی و جذب مهاجم خارجی؟! به هیچ وجه؛ من بازیکنان خوبی دارم


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888341

ما جزو تیم هایی نیستیم که بودجه نامحدودی برای جذب بازیکن داریم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: در لیگ ایران فقط 2 یا 3 تیم هستند که می توانند تعداد نامحدود بازیکن بخرند و قطعا ما جزو آنها نیستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان؛ جواد نکونام سرمربی این تیم درباره آخرین وضعیت شاگردانش گفت: بعد از چند اردوی داخلی و یک اردوی خارجی، امروز می توانم بگویم فولاد تقریبا آماده است تا لیگ را با قدرت آغاز کند. از نقل و انتقالات راضی هستم زیرا کیفیت زیادی که به دنبال آن بودم با اضافه شدن بازیکنان جدید در دسترس خواهد بود. عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتیم تا اینکه نتوانستیم از پنجره نقل و انتقالات 2 ساله استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد تقویت تیم را نتیجه نگرش مثبت مدیران کارخانه فولاد و حمایت مدیران باشگاه دانست و گفت: برخی از مربیان همیشه سعی می کنند خود را طلبکار نشان دهند، بنابراین اگر چیزی باشد. بد دیرتر اتفاق می افتد یا تیم نتیجه نمی گیرد، بهانه ای وجود دارد، اما من آن را ترجیح می دهم. راستش ترجیح می دهم صادقانه بگویم مدیران فولاد به رهبری آقای ابراهیمی مدیر عامل کارخانه تا جایی که امکان داشت با برنامه های ما همراه بودند. او با وجود مشغله زیاد، همیشه با دغدغه و حساسیت زیاد شرایط تیم را دنبال می کرد.

وی در ادامه گفت: به ندرت پیش می آید که یک مدیر ارشد تا این حد به جزئیات توجه کند. این شکل از دادن با مدیری که به سادگی دستور می دهد یا به تیم کمک می کند متفاوت است. از طرف تیم و هواداران باشگاه از نگاه مثبت ایشان به فوتبال و ورزش استان خوزستان تشکر می کنم.

نکونام در این خصوص تاکید کرد: ابراهیمی و سایر مدیران فولاد در کنار تیم هستند و از آن حمایت می کنند زیرا معتقدند فوتبال یکی از مهمترین علایق خوزستانی هاست. البته اگر از من بپرسید، می گویم فوتبال تنها دلخوشی مردم این روزگار است. به هر حال، خوشحالم که در باشگاهی کار می کنم که مدیران ارشد آن هواداران فوتبال و فوتبال را درک می کنند و می دانند که خرج کردن پول در اینجا یک سرمایه گذاری است.

نکونام با بیان اینکه با وجود جذب چند بازیکن باکیفیت، باز هم برخی از هواداران فولاد در شبکه های اجتماعی تمایل به جذب مهاجم خارجی دارند، تصریح کرد: ترجیح می دهم به تیمم، جایگاهی که در اختیار داریم، رقبا و جایگاه آنها واقع بینانه نگاه کنم. تیم امروز من یک تیم مسابقه ای است. مهاجمان خوبی داریم که قطعا در طول لیگ کیفیت خود را نشان خواهند داد. امیدوارم هواداران به من، همکاران کادر فنی، مدیران باشگاه و هر بازیکنی اعتماد کنند و حمایت آنها را در طول فصل احساس کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من در لیگ ایران تنها 2 یا 3 تیم هستند که می توانند تعداد نامحدودی بازیکن بخرند. قطعا ما جزو آن تیم ها نیستیم. ما هیچ شکایتی نداریم. تیم امروز من تقریباً به چیزی که دنبالش بودم نزدیک است. چند اتفاق ناامیدکننده از جمله مصدومیت فرشید اسماعیلی افتاد که برنامه های ما را تحت تاثیر قرار داد. اما راه دیگری وجود ندارد. مصدومیت جزئی از فوتبال است و امروز بی بهانه منتظر شروع لیگ هستم تا در کنار هواداران بی نظیر خوزستان فصلی فراموش نشدنی را رقم بزنم.

دیدگاهتان را بنویسید