مصدومیت بازیکنی در اردوی تیم ملی یا باشگاهی عجیب نیست/ همکاری باشگاه ها با تیم فوتبال امید


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818675

در روز فیفا، تیم های ملی حق دارند بازیکن داشته باشند.

مدیر تیم فوتبال امید گفت: یک بازیکن ممکن است در تمرین تیم ملی یا باشگاهی مصدوم شود و این مشکل عجیب و بی سابقه ای نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; محمد محمدی مدیر تیم فوتبال امید درباره حواشی گفت: در مورد صحبت های سرمربی تیم پیکان باید قبل از شروع تمرین به صحبت های سرمربی تیم امید اشاره کنم و حتی بازیکنان هم می توانند این موضوع را تایید کنند. مهدوی‌کیا وضعیت بدنی و مصدومیت‌های احتمالی همه بازیکنان را دنبال می‌کند و حتی در صورت احساس خستگی به بازیکن اجازه استراحت می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در مورد سامان فلا بازیکن پیکان تنها در یک روز از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و مهدوی کیا به او استراحت داد. هدف ما بررسی شرایط بازیکن برای انتخاب بهترین است، اما مصدومیت فوتبالی طبیعی و اجتناب ناپذیر است. در این بین انتظار داریم باشگاه ها با تیم امید تعامل و همکاری داشته باشند. یک بازیکن ممکن است در تمرینات تیم ملی یا باشگاهی مصدوم شود و این عجیب و بی سابقه نیست.

محمدی گفت: راکی ​​مدیر تیم پیکان در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت که محمدی تهدید کرده است اما من فقط به قانون یادآوری کردم که در فیفا دی تیم های ملی حق دارند بازیکن داشته باشند که این تهدید نیست. .

وی گفت: از باشگاه پیکان تاکنون تنها یک بازیکن به تیم امید دعوت شده که سامان فلا است و او بازیکن بسیار خوبی است. اما هر بار که باید در تیم حضور داشته باشد باید مدام مسئولان تیم پیکان را به چالش بکشیم و در نهایت این مشکلات باعث دردسر بازیکن می شود. من از بیهقی که سال هاست در فوتبال بوده تعجب می کنم چون تیم های ملی برای حضور در مسابقات باید با بازیکنان اردوهای مختلف برگزار کنند. امکان پیوستن بازیکن به یک تیم در دقایق پایانی اعزام وجود ندارد. رفتن به اردوها و مسابقات همیشه خطر آسیب را به همراه دارد و جزء جدایی ناپذیر ورزش و فوتبال است، اما مهم این است که بازیکنان سرباز باشند و به تیم های ملی خدمت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید