مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای افزایش حقوق محیط بانان


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807543

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس گفت: اعضای کمیسیون با افزایش حقوق محیط بانان در سال آینده موافقت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم زارع سخنگوی کمیته تلفیق بودجه سال 1401 در آخرین جلسه این کمیته به تشریح مصوبات پرداخت و گفت: محیط بانان در سال 1401 بر سر سقف منابع این سازمان توافق کردند.

وی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه در جلسه امروز در اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی، با سرمایه گذاری عمومی و اصلاحات بعدی آن، هیئت مدیره صندوق توسعه ملی را مکلف کرد تا به صدور پروانه تنفس را قانونی می کند. خوراک سایت های مشمول قانون دارای پروانه ساختمانی از وزارت نفت را دنبال کنید تا حداکثر تا اوایل اردیبهشت 1401 مجوز تنفس خوراک مورد نظر ابلاغ شود.

سخنگوی آباده افزود: همچنین در مواردی که صندوق توسعه ملی سهم خود از صادرات نفت خام و میعانات گازی را به صورت حواله نفتی دریافت می کند، می توان از این حواله ها به عنوان وسیله ای برای تامین منابع مورد نیاز پروژه های تولیدی با اولویت استفاده کرد. به پروژه های پالایشگاهی نفت داده می شود.» کندی پرداخت اصل و سود این تسهیلات ارزی خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 ادامه داد: در راستای تکمیل مصلاهای نیمه تمام کشور، کمیسیون تلفیق با ارائه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را موظف به تکمیل و تکمیل و تکمیل کرد. تحویل نمازخانه . . مبالغ یک میلیارد میلیارد تومان برای مصلاهای سراسر کشور و هزار میلیارد تومان برای مصلای تهران به جای بند (ی) تبصره یک اختصاص یافت. ارزش این اقدام پس از تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در ازای دریافت نفت خام با نرخ رسمی صادرات نفت به نقاط مورد نظر در پایگاه تامین می شود. درآمدهای حاصل از این بخش از طریق پالایشگاه نفت خام خاتم الانبیا (ص) تسویه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه دیگری از این کمیته، مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بالغ بر 200 میلیارد تن درآمد از محل هدفمندی یارانه ها برای ارتقای سطح – مناطق ضعیف توسعه یافته در قالب وام. از طریق سرانه های اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

زارع گفت: اقساط این وام ها پس از فارغ التحصیلی و اشتغال به افراد واریز می شود که اولویت اخذ وام با دانشجویان تحت پوشش موسسات حمایتی فوق و فرزندان معلولان نظامی است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق 1401 مجلس گفت: کمیسیون تلفیق نیز مصوب کرد با ارائه تصویری مناسب از ایران، نهادهای حقوقی را صرف تولید و توزیع محتوای فرهنگی، معرفی ظرفیت گردشگری خارجی زبان با هماهنگی و تایید وزارت فرهنگ کند. میراث و گردشگری و صنایع دستی باید مشمول مالیات در نظر گرفته شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید