مطالبات مراکز درمانی قرارداد صندوق بازنشستگی به زودی پرداخت می شود


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915787

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تمامی مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی طرفین قرارداد در طرح جبران خسارت درمان مستمری بگیران و کارکنان این صندوق و همچنین مستمری بگیرانی که در این خصوص مطالباتی داشتند و مدارک را ظرف 24 ساعت به شرکت آتیه سازان ارسال کرده و این مطالبات تسویه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نعمت الله ترکی رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با عطیه سازان حافظ مدیرعامل این شرکت گفت: تمامی مطالبات بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد در طرح جبران خسارت درمان مستمری بگیران و کارکنان این صندوق، همچنین مستمری بگیرانی که نسبت به آن مطالبه داشته و مدارک خود را به شرکت آتیه سازان تحویل داده اند، ظرف 24 ساعت پرداخت کرده و این مطالبات تسویه خواهد شد.

وی تاکید کرد: لذا کلیه مراکز درمانی که به دلیل عدم پرداخت مطالبات به بازنشستگان عزیز این صندوق فسخ قرارداد و قطع خدمات داده اند، باید با ارائه مستندات، خدمات خود را به مستمری بگیران بازگردانند.

ترکی همچنین گفت: مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد موظفند تمامی خدماتی را که بر عهده گرفته اند به مستمری بگیران و افراد مشمول بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری در طرح جبران خسارت درمان ارائه کنند.
وی افزود: این صندوق متعهد است در صورت بروز مشکل در حوزه تامین مالی و عدم پرداخت مطالبات این مراکز، در اسرع وقت به مشکل رسیدگی کند.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه «مسئله سلامت و درمان مستمری بگیران در اولویت کاری است» گفت: به هیچ عنوان مستمری بگیران و شاغلان کشوری منتظر خدمات مورد نیاز خود در حوزه بهداشت و درمان نباشند. و درمان و یا برای دریافت پاسخ از این مراکز. انجام نده

حافظ با اشاره به همکاری موثر شرکت آتیه سازان گفت: برای رفع مشکلات از این پس جلسات مستمری بین صندوق بازنشستگی و شرکت آتیه سازان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید