مطالبات مردمی شورای شهر/شکستن جادوی پروژه روگذر و زیرگذر شهر


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915743

حیدری گفت: بگذار جادوی شکسته شدن و کلنگ یکی از پروژه های روگذر و زیرگذر به زمین بیفتد تا گام به گام پروژه های دیگر محقق شود و محور مواصلاتی شهر باز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری در صحن علنی شورای اسلامی با اشاره به لزوم اجرای پروژه روگذر و زیرگذر اظهار داشت: در شورای گذشته توافقاتی با ستاد حاتم الانبیاء(ص) در راستای اجرای روگذر و زیرگذر انجام شد. پروژه زیرگذر شهرکرد و مطالعات پروژه میدان معلم آغاز شد اما امروز باید این پروژه تکمیل شود.

وی افزود: واحد مدیریت ترافیک شهرداری طرح مطالعاتی 3 پروژه روگذر و زیرگذر را در اسرع وقت تکمیل و مصوبات شورای ترافیک استان و شهرستان را در اسرع وقت دریافت کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تکمیل پروژه های اولویت دار را برای مدیریت شهری ضروری دانست و بیان کرد: مردم درخواست های خود را از شورا مطرح می کنند و شورا نیز آمادگی دارد در تسریع در صدور مجوزها همکاری کند.

حیدری ادامه داد: جادوی کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه های روگذر و زیرگذر به زمین بیفتد تا قدم به قدم پروژه های دیگر محقق شود و محور مواصلاتی شهر باز شود.

یوسف صادقی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد ضمن گلایه از تاخیر در اجرای طرح جامع ترافیک شهر خاطرنشان کرد: طرح جامع ترافیک شهر تصویب می شود اما طرح ترافیک چه زمانی تصویب و اجرا می شود و چرا ناظر بر روی اخبار کار می کند. طرح؟ نیست.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر افزود: بزرگترین گره مواصلاتی در خیابان کاشانی در سه راهی دولت، سه راهی آیت الله و سپس خیابان آیت الله طالقانی به سمت آیت الله کاشانی است، بنابراین باید بر اساس اولویت بندی، روگذر و زیرگذر را در دستور کار قرار دهیم. اجرای پروژه.

صادقی تصریح کرد: نباید ترافیک میرآباد غربی و منظریه را به سمت شهر منتقل کنیم، بلکه باید بلوار امام خمینی (ره) میرآباد را بازگشایی کنیم تا ترافیک شهر کاهش یابد.

محمدرضا بیاتی یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا تا کمربندی جنوبی یکی از پروژه های دارای اولویت و توجیه بیشتر است. کاهش ترافیک شهر

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه ها باید به مسائل تخصصی و فنی توجه شود گفت: ابتدا پروژه فوق و سپس روگذر و زیرگذر میدان معلم و طالقانی به کاشانی اجرا شود.

بیاتی با تاکید بر حضور چند روزه مشاور و ناظر طرح ترافیک در شهر خاطرنشان کرد: مشاور طرح ترافیک باید مشکلات ترافیکی شهر را در محل بررسی کند و سپس طرح ارائه دهد، بنابراین لازم است چند روزی در شهرکرد بمانیم. روزها.

فرشاد چراغ پور عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: مشاور طرح ترافیک که در شهر حضور دارد می تواند در ساعات اوج ترافیک به شهر مراجعه کند تا بتواند طرح را بهتر آماده کند.

وی با اشاره به اجرای پروژه روگذر و زیرگذر در این شهر گفت: پروژه روگذر و زیرگذر میدان بوعلی سینا به صورت کمربندی اجرا شود و همزمان کلنگ پروژه طالقانی به کاشانی قرار گیرد. در زمین است و پروژه میدان معلم باید در سال های آینده تصویب و اجرا شود.

فاطمه بیگی یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: بزرگترین گره ترافیکی و پیک ترافیک در خیابان کاشانی است، بنابراین اجرای پروژه روگذر و زیرگذر باید از خیابان کاشانی و سپس آغاز شود. پروژه های بعدی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: باید هرچه سریعتر مشکلات ترافیکی مردم در سطح شهر برطرف شود لذا اجرای این پروژه ها باید در اولویت قرار گیرد.

ماشالا ایزدی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه گفت: بیشترین تردد در میدان معلم و میدان شهدا است بنابراین اجرای پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم باید در اولویت کاهش شهر باشد. ترافیک

داود نجفی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار گفت: امیدواریم پروژه های روگذر و زیرگذر به زودی به اتمام برسد و مردم شهر از این طرح ها برای روان سازی ترافیک استفاده کنند.

در این نشست محمدحسین وحیدیان شهردار شهرکرد از مدیریت حمل و نقل و ترافیک خواست تا پایان آذرماه مطالعات یکی از سه پروژه روگذر و زیرگذر این شهر را تکمیل و مجوزها و مصوبات لازم را از شورای ترافیک استان و شهرستان اخذ کند.

در نهایت مشاور طرح میدان معلم برای احداث روگذر و زیرگذر را ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید