مطمئناً یک روز تاریخی دیگر مقابل آمریکا خواهیم داشت/ نمی خواهیم به انگلیس برگردیم


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914322

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: 2 بازی قبلی آمریکا را آنالیز کرده ایم و مطمئنا یک روز تاریخی دیگر مقابل آمریکا رقم می زنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; کریم انصاری فرد مهاجم باتجربه و کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا مقابل تیم ملی آمریکا گفت: اهمیت بازی فردا را می دانیم و می تواند روزی تاریخی را برای کشورمان رقم بزند. آمریکا نیز فرصتی برای صعود دارد. هر 4 تیم شانس صعود دارند و قطعا این دیدار حساسی است. قول می دهم همه بازیکنان دوستانه و خوب باشند. ما با روحیه پیروزی وارد بازی و میدان می شویم و مطمئناً دعای عزیزان پشت سرمان است. مطمئناً یک روز تاریخی دیگر را رقم خواهیم زد. آمریکا تیم قابل احترامی است. ما 2 بازی قبلی آمریکا را آنالیز کردیم. همه ما آماده بازی هستیم. مثل مردم ایران انشالله دل مردم ایران شاد خواهد شد.

او همچنین گفت: دوست ندارم برای بازی مقابل انگلیس برگردم. نتیجه مقابل انگلیس باعث شد در عین حال نفرین و همدردی کنیم. یکی از نقاط قوت تیم ملی همدلی و کار گروهی بود. الحمدالله با دعای خیر مردم و همدردی بازیکنان بازی با ولز را پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه تاریخی و خوب مقابل آمریکا بازی می کنیم و به هدف خود یعنی صعود به مرحله بعدی نزدیک می شویم. صحنه. برد مقابل ولز قطعا انرژی و روحیه ما را تقویت کرد و مصمم هستیم فردا نتیجه خوبی بگیریم و به مرحله بعد برویم.


fd6eb460 27d5 47fc 9044 54649080a27d خبر خاکستری


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید