مطمئنم استقلال در اهواز مردانه می جنگد

مطمئنم استقلال در اهواز مردانه می جنگد

اکبر کارگرجم بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی; وی در آستانه دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: قطعا این بازی برای بچه های استقلال آسان نیست. بازی در اهواز همیشه شیرینی و جذابیت خاص خود را داشته که البته دلیل آن حضور هواداران پرشور استقلال در خوزستان است.

وی ادامه داد: ما در خوزستان طرفداران زیادی داریم. از قدیم الایام هر وقت برای مسابقه ای به خوزستان می رفتیم مورد استقبال هواداران صمیمی جنوب قرار می گرفتیم. “این ما را به یاد خاطرات شیرینی می اندازد که هرگز فراموش نخواهیم کرد.”

پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه شرایط به گونه ای نبود که استقلال امشب هوادارانش را در کنار خود داشته باشد، اما همچنان برای استقلالی ها سخت است که با فولاد روبرو شود. چون تیم خوزستانی این روزها شرایط خوبی دارد. اما ما امید زیادی به تیم خود داریم.»

کارگرجم افزود: اما نتایج استقلال در این فصل نشان می دهد که فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه برای قهرمانی مصمم هستند و نمی خواهند در این مسیر گامی به عقب بردارند. بنابراین مطمئن هستم که مردان و زنان امشب به میدان خواهند رفت و با تمام وجود بازی خواهند کرد.»

وی درباره نتیجه این دیدار و تاثیر آن بر شرایط استقلال نیز توضیح داد: البته تساوی در فولاد می تواند امتیاز خوبی باشد بنابراین استقلال همچنان می تواند به پیروزی امیدوار باشد. اما اگر استقلال امشب موفق به برد شود تقریباً آماده است و در سه بازی آینده با 3 یا 4 امتیاز خیالش راحت می شود که تیم دیگری در اطراف نیست. امیدوارم این اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد تا همه خوشحال باشند.»

بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار بعدی مقابل آلومینیوم اراک گفت: با وجود اینکه این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، مطمئنم دیداری دیدنی خواهد بود. چون در چند بازی اخیر تیم آلومینیوم را دیده ام. آنها فوتبال بسیار خوب و تهاجمی بازی می کنند. در واقع با هر تیمی رقابت می کنند و فوتبالشان زیبا می شود. تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند همیشه باعث می‌شوند بچه‌های استقلالی راحت‌تر برنده شوند. امیدوارم روز پنجشنبه شرایط به گونه ای رقم بخورد که استقلال این هفته در حضور هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید