مطمئنم می‌توانیم سوریه و لبنان را دنبال کنیم/ طارمی بازیکن بزرگی است و به تیم ملی بازمی‌گردد.

ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782518

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مهدی طارمی که بازیکن بزرگ و خلاقی هم هست در آینده به تیم ملی اضافه می شود تا در مسابقات آینده به تیم ملی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی درباره مسابقات مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به تیم ملی اضافه شدند. آماده سازی برای دیدارهای آینده مقابل تیم های ملی فوتبال لبنان و سوریه آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط دیدارهای قبلی و هدایت تیم ملی فوتبال ایران در گروه A، مطمئنم شرایط خوبی مهیا شده است و می توانیم بر دو رقیب آسیایی خود غلبه کنیم. امیدوارم با پیروزی در دو دیدار مقابل این رقبا خیالمان راحت شود تا بتوانیم با آرامش برای جام جهانی آماده شویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی گفت: معتقدم تصمیم سرمربی تیم ملی به ایران کمک می کند. ما نیاز به انسجام در ارتش داریم و این وحدت باید حفظ شود. امیدواریم مهدی طارمی که بازیکن بزرگ و خلاقی هم هست در آینده به تیم ملی اضافه شود و در مسابقات آینده به تیم ملی کمک کند.

کامرانی فر در پایان گفت: تیم ملی یازده بازیکن در زمین و تعدادی هم نیمکت نشین دارد که همگی باید متحد و منسجم باشند. این وحدت تاکنون رعایت شده و تلاش ما حفظ انسجام است. ما بازیکنان بزرگی داریم و آنها می توانند به تیم ملی کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید