مطمئن باشید 81 ساله نمی شوید و از درون فرو می ریزید

ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922037

نشانه های این فروپاشی را می توان در تشکیل دولت مشاهده کرد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید 81 ساله نمی شوید، از درون فرو می ریزید و نشانه های این فروپاشی را می توان در تشکیل دولت جعلی شما دید که شما به هم می چسبید و میخچه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: می خواهم از یکی از فرماندهان شما نقل کنم که دوست ندارم نام زشت او را بر زبان بیاورم، فرمانده مسلخ که خون بر گردنش است. از هزاران فلسطینی او در اوایل انقلاب گفت زلزله ای که در تهران بعد از انقلاب اسلامی رخ داد، تل آویو را ویران می کند.

معاون اپراتور سپاه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آقای نتانیاهو تکان نخورید زیرا لرزش زلزله انقلابی به خیابان ها و کوچه های تل آویو رسیده است. از مکر کردن دست بردارید، هر چه بیشتر به هم بزنید، بیشتر در باتلاق سقوط خود فرو می روید.

سردار نیل‌فروشان گفت: مطمئن باشید 81 ساله نمی‌شوید، از درون فرو می‌ریزید و نشانه‌های این فروپاشی را می‌توان در تشکیل دولت جعلی شما که با گچ و میخچه تداعی می‌کنید، یافت.

این فرمانده ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ما با ملت بزرگ ایران و به یاری خون شهدای خود در سنگر انقلاب ایستاده‌ایم و تا نابودی رژیم جعلی و فرزندش از پای نخواهیم نشست. قاتل صهیونیست

دیدگاهتان را بنویسید