مظلومیت شهید بهشتی از شهادتش شدیدتر بود/ لزوم تبیین به موقع جهاد


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879291

سردار احمدی با تاکید بر لزوم جهاد به موقع برای تبیین حقوق بشر آمریکایی، گفت: امام خمینی (ره) مظلومیت شهید بهشتی را مصیبت بزرگتر از شهادتشان می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاوارستان، سردار گلمرضا احمدی امروز در مراسم یادواره آیت الله شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر که در مصلی امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ملت ما احساس کردند آنچه در عراق و سوریه رخ داد این بود. فراموش شده.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم و سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید در هر فرصتی به رشادت و ایثار شهدا و ایثارگران بپردازیم، گفت: با رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلاب ششم تا 21 تیرماه، هفته بررسی و افشای حقوق بشر آمریکا تعیین شده است و باید از این فرصت برای تبیین ابعاد مختلف جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی استفاده کرد.

وی ادامه داد: هفته کتابخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا یادآور حوادثی مانند سوء قصد علیه رهبر معظم انقلاب، بمباران دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام و امت، بمباران شیمیایی بر فراز این کشور است. سردشت، ترور محمد کچویی رئیس زندان اوین، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس از ایران توسط ناو آمریکایی و ابعاد مختلف این جنایات را باید گفت. به عموم، به ویژه جوانان.

سردار احمدی با تاکید بر اینکه امروز در بحث جهاد تکلیف عینی صادر شده است، گفت: کسانی که رسالت جهاد دارند اگر به موقع عمل نکنند به جای حق و باطل شهید و جلاد و امام حسین (ع) ) و یزد با یکدیگر مبادله می کنند.

این پیشکسوت حفاظت مقدس تاکید کرد: امام خمینی (ره) مظلومیت شهید بهشتی را مصیبت بزرگتر از شهادتشان می دانند.

وی با بیان شکست آمریکا علیرغم همه توطئه ها و هزینه هایی که برای براندازی نظام اسلامی انجام داده است، افزود: ریشه های مستحکم خط اصیل انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

سردار احمدی گفت: پرونده حقوق بشر آمریکا ریشه در جنایات 43 ساله علیه نظام اسلامی دارد. آنهایی که می خواستند شش ماهه انقلاب اسلامی را به تعبیر مقام معظم رهبری از بین ببرند، مدتهاست گفته اند و جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را افزایش داده است.»

فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم ادامه داد: به دستور رهبر معظم انقلاب، حسادت دینی عامل نجات کشور در نقاط مختلف ملت ایران است و حسادت دینی می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. “

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب و خون شهدایی چون شهید سلیمانی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران هر روز بیشتر می شود و دشمن از این مشکل هراس دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید