مظلومی: از هزینه های باشگاه بی خبرم/ حسینی: می خواهم به جام جهانی بروم/ محبی: قهرمانی مبارک هواداران استقلال!


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907968

نظرات اعضای تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ نظرات اعضای تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران.


مهدی پور: فرصت گلزنی بیشتر داشتیم

مهدی مهدی پور پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام فوتبال ایران گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم اما این اتفاق نیفتاد. موقعیت های زیادی داشتیم و در نهایت توانستیم از روی ضربه ایستگاهی به گل برسیم. ما فرصت داشتیم گل های بیشتری بزنیم اما مهم این بود که بازی را ببریم و این جام را ببریم. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می گویم.


گلمی: به آینده امیدوارم

عارف غلامی پس از پیروزی استقلال مقابل نساجی در سوپرجام گفت: زمین ورزشگاه در حد و اندازه ورزشگاه های خوب ایران نبود اما خدا را شکر توانستیم نساجی را شکست دهیم. سعی کردم نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنم و به آینده امیدوارم.


مظلومی: از هزینه ها اطلاعی ندارم

پرویز مظلومی پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام فوتبال ایران، درباره شرایط کاری ساپینتو گفت: او اولین جامی را که قولش را داده بود به دست آورد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. ساپینتو مربی خوب و با احساسی است. با این حال، هر مربی یک ویژگی اخلاقی دارد. ساپینتو واقعا دل پاک و مغرض است.

وی درباره هزینه 156 میلیاردی خارج از خرج در باشگاه استقلال تصریح کرد: در جریان نیستم و خبری ندارم. اگر پولی خرج شد برای بدهی باشگاه هم خرج شد. هیچ پولی پس انداز نشده است.


کریمی: انشالله مشکلات مالی حل می شود

خجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام گفت: بچه ها خسته نباشید و این قهرمانی را به همه هواداران تبریک می گویم. به هر حال هوادارانی بودند و نمی شد نیامد! آن هواداران بیرون ورزشگاه بودند و باید اجازه ورود پیدا می کردند. تعدادشان زیاد نبود اما بالاخره داخل شدند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به اینکه فتح الله زاده درباره مشکلات مالی فراوان باشگاه صحبت کرده است، گفت: انشالله این موضوع حل می شود. آقای فتح الله می گوید اما به خواست خدا مشکلات حل می شود و مشکلی نیست.


حسینی: تمام تلاشم این است که به جام جهانی بروم

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام گفت: بازی یک طرفه را بردیم. تیم ما واقعاً در زمین برتر بود، موقعیت های زیادی داشتیم و خدا را شکر توانستیم این جام را ببریم.

دروازه بان استقلال در واکنش به تبدیل شدن به یکی از پرافتخارترین بازیکنان این باشگاه گفت: فکر می کنم این چهارمین جام من بود، امیدوارم بتوانم سال ها دروازه بان این تیم باشم و تلاش کنم تا استقلال قهرمان شود. فنجان

حسینی درباره احتمال حضورش در لیست نهایی کی روش گفت: در 2 سال گذشته تمام تلاشم را کردم تا شرایط را تغییر دهم و به تیم ملی برگردم. خدا را شکر شرایط خوبی داشتم. از همه مربیان و همه کسانی که به من کمک کردند تشکر می کنم. تنها چیزی که می خواهم این است که به جام جهانی بروم.


رزاوند: حریف می خواست تمرکز تیم ما را بشکند

آرش رضوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام گفت: خدا را شکر می کنم که بردیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شما یک بازی کاملا یک طرفه به سود استقلال دیدید و خوشحالم که بازی را بردیم و قهرمان شدیم. به نظر من بازی بدون تفاوت بود و تنها در 10 دقیقه پایانی بازی حریف می خواست تمرکز تیم ما و هوادارانی را که در ورزشگاه تشویق می کردند بشکند و به نظر من هیچ حاشیه ای برای بازی وجود نداشت.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: قطعاً تلاش می کنیم که هم لیگ و هم جام حذفی را ببریم و فکر می کنم بهترین تیم فصل را داریم و در آینده عملکرد خوبی خواهیم داشت. کیفیت زمین خیلی خوب بود و انتظار نداشتیم همه امکانات و کیفیت زمین اینطور باشد. خوشحالم که دومین قهرمانی سوپرجام را در زمانی که در استقلال بودم تجربه کردم و خوشحالم که استقلال اولین سوپرجام خود را به دست آورد.


میرزایی: استقلالی ها بهترین های ایران هستند

رضا میرزایی پس از پیروزی استقلال مقابل نساجی برای قهرمانی در سوپرجام گفت: خدا را شکر خیلی خوب هستیم و بازیکنانمان عالی کار می کنند. استقلالی ها بهترین های ایران هستند. خدا را شکر که قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و همه این را می دانند. این تیمی است که دو قهرمانی در آسیا دارد و پر از افتخار است. خدا را شکر که می توانم تسلیم شرایط باشم و برای استقلال مثمر ثمر باشم. باید برای هر بازی بیشتر از قبل آماده باشیم.


محبی: جذابیت فوتبال یک وضعیت باخت-باخت است

محمد محبی پس از پیروزی استقلال در بازی سوپرجام گفت: بازی بسیار خوبی بود و از ابتدا موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، ارسلان مطهری گل بسیار خوبی را از روی ارسال کرنر به ثمر رساند. سپس با مهدی قائدی شانس آوردیم. قهرمانی حق ما بود و به باشگاه استقلال و هوادارانش تبریک می گویم.

وی درباره موقعیت از دست رفته خود در آن دیدار گفت: جذابیت فوتبال از دست دادن آن موقعیت است. اگر همه توپ ها وارد دروازه شوند، جذابیت فوتبال از بین می رود. حداقل این شانس را داشتیم که نتیجه را 4-3 کنیم و می توانستیم بازی را با اختلاف زیادی ببریم، اما نشد.

بازیکن استقلال گفت: از انتقال پول خبر نداشتم اما می دانستم انجام می شود.

محبی از میزان رضایت خود از عملکردش و اینکه چقدر امیدوار است در لیست نهایی جام جهانی قرار بگیرد، توضیح داد. سوالات دیگر را به خداوند می سپارم. هر چه او بخواهد.

دیدگاهتان را بنویسید