معاوضه بازیکن با استقلال درست نیست مذاکرات بدون نیاز اخلاقی/ جدا شدن شیمبا از فولاد؛ گاردان یکی از چیزهای خوب تیم ما است


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878656

ما تنها نماینده کشور در آسیا هستیم و باید از تیم فوتبال ایران دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: شهاب گردان یکی از خوبی های تیم ما است، اما او به یک بازیکن کمکی نیاز دارد و امیدوارم بتوانم فرد لیست آقای نکونام را جذب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت این باشگاه گفت: از همه هواداران فولاد و مردم خوزستان بابت سکوتی که در بحث نقل و انتقالات گرفته ایم عذرخواهی می کنم. با توجه به رقابت در بازار نقل و انتقالات، اگر این کار را در سکوت انجام نمی دادیم. ما نتوانستیم با این بازیکنان به توافق برسیم.

وی افزود: همه اعضای هیات مدیره و کادرفنی دور هم جمع شده اند تا تیمی قدرتمند را به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بفرستیم. چون تنها نماینده کشور در آسیا هستیم و باید از تیم فوتبال ایران دفاع کنیم.

گرشسببی درباره شایعه مبادله علیرضا کوشکی و آرش رضاوند با باشگاه استقلال گفت:

وی درباره جذب پیام نیازمندان توضیح داد: نیازمند با باشگاه دیگری قرارداد دارد و این اخلاقی نیست که بخواهیم با او مذاکره کنیم. شهاب گردان یکی از چیزهای خوب تیم ما است، اما او به یک بازیکن کمکی نیاز دارد و امیدوارم بتوانم فردی را جذب کنم که در لیست آقای نکونام باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان خاطرنشان کرد: نکونام لیستی را در اختیار ما قرار داده است که با کمک او درصدد جذب آن هستیم. البته تعدادی از آنها را جذب کردیم. نکونام قطعا به دنبال بازیکنان دیگری از جمله بازیکنان خارجی است. لوسیانو پریرا شیمبا نیز از فولاد جدا شده و در این فصل در لیست حضور ندارد. در این مراسم سعی خواهیم کرد از زحمات او قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید