معاون استاندار اصفهان درباره حادثه شب گذشته: یکی از پرنده های کوچک ساقط شد; دو ریز پرنده دیگر در تله سپر گرفتار شدند و مجبور شدند منفجر شوند / صدایی که شنیده شد ناشی از برخورد سپر به این میکروپرنده بود.

معاون استاندار اصفهان درباره حادثه شب گذشته: یکی از پرنده های کوچک ساقط شد;  دو ریز پرنده دیگر در تله سپر گرفتار شدند و مجبور شدند منفجر شوند / صدایی که شنیده شد ناشی از برخورد سپر به این میکروپرنده بود.

محمدرضا جان نیشاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان: صدای انفجار ناشی از صدای برخورد پدافند به این پرنده کوچک بوده است.

وی با اشاره به اقدامات پدافندی انجام شده گفت: یکی از ریزپرنده ها ساقط شد و دو ریزپرنده دیگر در تله تله پدافند گرفتار شدند و باید منفجر می شدند.

جان نثاری ادامه داد: صدای انفجاری که شنیده شد صدایی بود که به پدافند این پرنده کوچولو برخورد کرد.

صبح امروز وزارت دفاع در اطلاعیه ای اعلام کرد: شامگاه 8 بهمن ماه 1401 حدود ساعت 2330 حمله ناموفق میکروپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی و حفاظتی انجام شد. اقدامات یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع قرار گرفت و دو هواپیمای دیگر آنها در تله های پدافندی گرفتار شده و منفجر شدند.

خوشبختانه این حمله نافرجام تلفات جانی نداشت و خسارت جزئی به سقف کارگاه وارد شد که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نشد.

دیدگاهتان را بنویسید