معاون رئیس جمهور در حال بازدید از محل حادثه در متروپلیس است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به آبادان از ساختمان این کلانشهر بازدید و نحوه آواربرداری و چگونگی وقوع این حادثه را ارزیابی کرد.

هزالی مجازات عاملان این فاجعه را از محورهای مورد بحث مسئولان برشمرد.

وی افزود: باید از کسانی که در این حادثه دلخراش سر خود را در خانواده از دست دادند، به ویژه زنانی که هیچ حمایتی از آنها نمی شود، حمایت کرد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به وضعیت روحی پس از شوک این حادثه برای خانواده های داغدار و مجروحان، افزود: در مرحله بعدی باید حمایت های روحی و روانی و حمایت های مشاوره ای را جدی بگیریم.

لازم به ذکر است پس از این بازدید جلسه ای با حضور روانشناسان داوطلب در دانشگاه علوم پزشکی آبادان به منظور آغاز فرآیند مشاوره خانواده های آسیب دیده برگزار شد.


14010308001036 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

حزالی پس از بازدید از اطراف ساختمان و شنیدن توضیحات کارشناسان فنی نسبت به سلامت امدادگران حاضر در ساختمان به دلیل احتمال ریزش مجدد آوار ابراز نگرانی کرد و بر رعایت نکات ایمنی هنگام آواربرداری برای یافتن مفقودین تاکید کرد. و جان آنها را نجات دهند. در این بازدید دکتر زینب اختری معاون امور زنان و خانواده نیز معاون رئیس جمهور را همراهی می کرد.

هزالی در این سفر با حضور در بیمارستان شهید بهشتی آبادان از جانباختگان این حادثه عیادت کرد و سپس با یکی از خانواده های داغدار حادثه کلانشهر دیدار و ابراز همدردی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید