معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایشان فرمودند: امام رهبر و رهبر بود. به این معنا که گفت باید بیای. نگفت باید بری و من میام

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ایشان فرمودند: امام رهبر و رهبر بود.  به این معنا که گفت باید بیای.  نگفت باید بری و من میام

حجت الاسلام حسین طیبی فر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام رهبری بود به این معنا که رهبری بود، رهبری که جلو رفت و گفت بیا و نگفت برو تا بیا

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال حذف اندیشه امام از صحنه انقلاب است.

حجت الاسلام حسین طیبی فر شامگاه شنبه 13 خرداد ماه 1402 در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد بیت المقدس اراک اظهار داشت: امام شخصیت بزرگی است که تحولی را ایجاد کرد. تاریخ و امروز نهال کاشته شده توسط این مرد بزرگ به درختی تنومند تبدیل شده است.برگهای این درخت تنومند در چهار گوشه جهان بخصوص در جهان اسلام میوه می دهد.

وی با بیان اینکه امام راحل مهندس و معمار اسلام بود به این معنا که اسلام را به خوبی می شناخت و آن را در زمین به کار می برد، افزود: معمار کبیر انقلاب مردی بود که شرق الحادی را به اسلام دعوت کرد و رعب و وحشت ایجاد کرد. کاخ کرملین

وی با اشاره به اینکه شاید امام از شخصیت هایی است که قابل مقایسه با دیگران نیست، گفت: امام از شخصیت هایی است که در مکتب امام صادق (علیه السلام) رشد کرد و به جایی رسید که دنیا را تکان داد.

حجت الاسلام طیبی فر بیان می کند: امام راحل قدم بر خود بزرگ بینی گذاشت و رهبری شد که دوست و دشمن باید در برابر او سر تعظیم فرود آورند.

وی گفت: حضرت امام محرکه بود به این معنا که راننده پیشرو بود، راننده ای که جلو رفت و گفت تو می آیی و تا من آمدم نگفتی می روی.

طیبی فر با بیان اینکه افرادی که دست اندرکار سیاست هستند می دانند که در دنیای امروز در مقایسه با جهان 40 سال پیش چه تحولات سیاسی رخ داده و این کار امام خمینی (ره) است، به نکاتی اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب سال گذشته در مراسم ولادت امام راحل انجام داد و اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم امام را تحریف کنند و بگویند انقلاب به بن بست رسیده است. فضای روانی ایجاد شده توسط دشمن و پیروان او برای حذف اندیشه امام از صحنه انقلاب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم عبرت گرفتن از تاریخ و سیاست برای جلوگیری از خیانت به انقلاب و ایجاد افکار انحرافی تاکید کرد و گفت: ما دین نداریم و مردم سالار هستیم و با همه می نشینیم. اما پوست و ظاهر ما از اسلام می گوید.

وی افزود: سال ها اداره کشور اسلامی به دست برخی از این تفکرات افتاد و این برای ما درس سیاسی است. عده ای سر سفره انقلاب نشستند، به شهرت و سرمایه رسیدند و همچنان به انقلاب پشت کردند و به عده ای چاقو زدند و عده ای یاغی شدند و اینها درس عبرت است.

وی با بیان اینکه امام در دنیای امروز ثابت کرده است که دین از سیاست جدا نیست، تصریح کرد: امام در این دنیا حکومت اسلامی را با مبانی دینی طراحی کرد و اصل مرجعیت دینی را در کشور مستقر و اجرا کرد و در هیچ زمانی نبود. مسئله قدرت فقیه مثل این بار کار نکرد. امام ولایت فقیه را به درستی تفسیر و عملیاتی کردند.

وی با اعلام اینکه در نظام هستی اراده ای جز اراده خداوند وجود ندارد و قانون دیگری جز قانون خداوند در حکومت وجود ندارد، افزود: فقط اراده خداوند حاکم است. اراده هیچ انسانی برتر از اراده خدا نیست و فقط اراده و قانون خدا در همه جا حاکم است. در اسلام حکمی وجود ندارد، اما قانون مداری ملاک است. خداوند بر همه چیز مسلط است و کنترل خود را بر زمین قرار داده و انسانها را مأمور کرده است تا کنترل خود را بر زمین اعمال کنند.

خوجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: ولایت پیامبر(ص)، ولایت امام معصوم و ولایت فقیه در مورد خودشان حرفی برای گفتن ندارند و ولایت خدا را بر روی زمین و حتی پیامبر(ص) را انجام می دهند. (صلی الله علیه و آله و سلم) عهده دار تحقق ولایت الهی است و می فرماید: هیچ حاکمی جز فرمان خدا نیست و پیامبر خدا نیز سخنگوی و مجری فرمان خداوند است.

وی گفت: در اسلام، ولی دین به بیان، تبیین و اجرای حکم الهی گفته می شود. حکومتی که در دنیا رایج است در اسلام معنا و مفهومی ندارد و این وجه تمایز حکومت در اسلام با سایر حکومت‌ها است و بر این اساس است که همه سخنان امام و رهبری دارای خود هستند. ریشه در قرآن یا روایات دارد یا بر اساس سنت است.

وی با بیان اینکه حاکمیت در نظام ولایی، حاکمیت انسان نیست، گفت: در حاکمیت نظام الهی فقط حکم خداوند حاکم است و تفسیر و اجرای حکم الهی بر عهده همگان است و این امر است. تفاوت ولایت فقیه با سایر ولایات.

وی با بیان اینکه امام علاوه بر ایمان به خود، به خدا و مردم نیز ایمان دارد، گفت: افرادی که ایمان به خدا و ایمان به خود ندارند، هرگز نمی توانند پیشرفت و عزت را برای کشور به ارمغان بیاورند و نیازهای مردم را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه مردم با خودباوری و اطاعت از ولایت فقیه اقتدار کشور را به جهانیان نشان می دهند، تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی باعث شده افرادی که تا دیروز با ملت ایران دشمنی داشتند دست دوستی به سوی اسلام دراز کنند. جمهوری ایران و کسانی که تا دیروز با دشمنان انقلاب گره خوردند، امروز برمی گردند، این ثمره اقتدار و جایگاه جامعه اسلامی تحت فرمان رهبری است و چیزی است که دشمن را ذلیل کرده است. .

حجت الاسلام طیبی فر گفت: مسئولان بدانند که در نظام مرجعیت خدمتگزار مردم هستند و باید بدانند خدمت برای این ملت افتخار است. دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور نباید سرباز برای مقابله با دشمن تربیت کنند، بلکه باید سرباز انقلابی و دینی تربیت کنند. افرادی که در نظام اسلامی مسئول هستند باید بدانند که مشروعیت آنها از مرجعیت گرفته شده است و اگر کوتاهی کنند و به آن اعتقاد نداشته باشند، مسئولیت آنها نامشروع است.

وی به ظرفیت بالای نیروی جوانان کشور اشاره کرد و گفت: جوانان ایران اسلامی توانستند در جنگ هشت ساله بین المللی در مقابل دشمن بایستند و از این کشور دفاع کنند. جوانانی که امروزه بسیاری از کشورهای جهان را وادار به خرید این تجهیزات نظامی کردند، با ساخت تجهیزات نظامی مقام های اول تا دهم جهان را در بسیاری از رشته های نظامی، علمی، فنی و … کسب کردند.

وی تصریح کرد: جوانان ایرانی نباید خود را از نظر فکری و عملی وابسته به افراد بی هویتی کنند که هویت خود را به کشورهای بی هویت گره زده اند. عظمت انقلاب اسلامی به برکت امام و جانشین عادل اوست و ناراحتی دشمن از این است که بعد از امام، رهبری ایران به شخصی سپرده شده است که از تبار امام و امام است. مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی. اگر از دشمن آگاه نباشیم و افکار انحرافی را نشناسیم و از آنها درس نگیریم، حوادثی که در برهه های خاصی از تاریخ رخ داده است بارها و بارها تکرار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید