معرفی نرم افزار اندروید صحیفه سجادیه برگزار شد


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839525

مراسم افتتاحیه نرم افزار اندروید صحیفه سجادیه روز پنج شنبه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در مصلی اعظم امام خمینی (ره)، نیم طبقه شبستان، سرای اهل قلم، ساعت 19:00 برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز نشست خبری معرفی نرم افزار اندروید صحیفه سجادیه به عنوان جدیدترین محصول مرکز تحقیقات رایانه ای معارف اسلامی با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات نور برگزار شد.

گفتنی است در این نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین تاکی آسمانی، مدیر گروه قرآن، نماز و اخلاق مرکز تحقیقات رایانه ای معارف اسلامی به بیان ویژگی ها و ویژگی های این نرم افزار پرداخت و به سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داد. عمومی در مورد این نرم افزار

حجت الاسلام والمسلمین آسمانی در ابتدای توضیحات با اشاره به اهمیت کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه گفت: برای آن نشان دهنده اهمیت و ارزش این کتاب در میان متون اسلامی است.

مدیر اداره قرآن، نماز و اخلاق کانون نور، صحیفه سجادیه را کتابی ارزشمند برای نیازهای امروز جامعه دانست و افزود: پخش می کند. جامعه امروز ما به همراه انس با دعای صحیف سجادی می تواند از دانش عمیق این کتاب ارزشمند بهره مند شود و در تمامی شئون زندگی فردی و اجتماعی خود از آن بهره ببرد.

مرکز تحقیقات رایانه ای در معارف اسلامی صحیفه سجادیه (نور) نیز با توجه به جایگاه و اهمیت بالای این کتاب، نسخه اندرویدی صحیفه سجادیه را برای ارائه ابزاری برای کمک به جامعه و جذب بیشتر شیعیان به آموزه های عمیق دعاهای این کتاب ایجاد کرد. .

مدیر گروه قرآن، نماز و اخلاق مرکز نور در ادامه به بررسی ویژگی های محتوایی و پژوهشی این نرم افزار پرداخت و گفت: متن کامل صحیف سجادیه 15 ترجمه و مهمترین توضیحات صحیف سجادیه از جمله شرح ریاض را ارائه می کند. السالکین اثر سیدعلی خان مدنی.

همچنین گزینه های دیگری مانند جستجوی متن، ترجمه و توضیحات، ارائه 9200 موضوع استخراج شده از صحیفه سجادیه به زبان عربی و فارسی در فهرست موضوعات و ترجمه تک تک کلمات صحیفه سجادیه در زیر هر بخش برای کاربران ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی در پایان افزود: در حال حاضر در نسخه اصلی این برنامه هر 54 دعا به صورت صوتی توسط دو قاری (حسین قریب و میثم کاظم) ارائه می شود. اضافه شد و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه نرم افزار اندروید صحیفه سجادیه روز پنجشنبه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در مصلی اعظم امام خمینی(ره)، نیم طبقه شبستان، سرای اهل قلم، ساعت 19:00 با با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر بهرامی رئیس مرکز مطالعات کامپیوتری علوم اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین رشیدنیا معاون پژوهشی مرکز نور برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید