معلمان پایه گذار تمدن نوین اسلامی هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در همایش روز معلم گفت: این یکی از مبارزات معلمان است.


برنامه هفتم توسعه فصل جدیدی در شکوفایی کشور است

دری نجف آبادی گفت: مقدمات سال تحصیلی جدید باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد و قطعا برنامه هفتم توسعه در دولت جدید فصل جدیدی را در شکوفایی کشور رقم خواهد زد. تربیت و جهاد به خوبی می درخشد.

وی ادامه داد: رویدادهای مختلف جهان و منطقه به برکت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت زمینه را برای تحولات اساسی فراهم کرده است، بنابراین امروز بدهی سنگینی برای توسعه داریم و باید برای ایجاد نقشه در جهان مختلف آماده شویم. عرصه ها.”

امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی هویت جدیدی پیدا کرده است و هویت عمیق اسلامی و ولایی انقلاب انسانی، تحول آفرین، مهدی باور، ولایت مدار و مردم دوست است و این هویت باید گسترش و تقویت شود و در جهان اسلام طنین انداز شود.»

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی به برکت هویت عمیق اسلامی و ولایت فقیه در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند. استفاده

حتی نجف آبادی گفت: حمایت های عظیم دینی و انقلابی ملت ایران، آنها را الگوی سایر ملت ها کرده است و این حمایت ها باید هر روز تقویت شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز سرشار از توانمندی های دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی است که باید برای ساختن آینده ای روشن، امیدبخش، تحول آفرین و نیرومند تلاش کرد و در عرصه های مختلف جهانی بدرخشد.


سپاه پاسداران برخاسته از هویت ملت ایران است/ طرح تحول آموزش و پرورش باید با قوت اجرا شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همچنان در فهرست تحریم های سرکوبگرانه آمریکا قرار دارد نشان دهنده جایگاه مهم منطقه ای و بین المللی سپاه در عرصه های مختلف است. اتحاد و یکپارچگی مورد حمایت سپاه و نیروهای مسلح است.

امام جمعه اراک گفت: ملت ایران با زور از مظلومین حمایت می کند و ظالمان و مستکبران را در سراسر جهان توجیه می کند و امروز ایران اسلامی به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی و با رهبری دولت، مستضعفان، جبهه مقتدر مقاومت و راه آزادی و عزت.

وی گفت: ایران اسلامی سرزمین شهدای سلیمانی و شهدای حججی است و ملت ایران با عزم و اراده برای رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کند.

دری نجف آبادی گفت: آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب باید در تعلیم و تربیت، تربیت، فرهنگ و معنویت نقش آفرینی کند و طرح تحول در نظام تعلیم و تربیت باید با قوت محقق شود.


غربی ها با اجرای سند 2030 به دنبال گمنامی در آموزش و پرورش هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه غربی ها با سند 2030 به دنبال گمنامی آموزش و پرورش هستند، یادآور شد: برای اعتلای نظام آموزشی باید انقلابی، متمرکز و متحول نگاه کنیم.

امام جمعه اراک گفت: امام خمینی (ره) معادلات بیگانگان را با انقلاب اسلامی به هم ریخته است و امروز ایران اسلامی در مقابل آدمخواران و گرگ های بچه کش در سراسر جهان ایستادگی کرده و قاطعانه از آرمان های اسلام دفاع خواهد کرد.

حتی نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی کارآمدی و توانایی مکتب اسلام را در عرصه های مختلف نشان داده و در بسیاری از عرصه ها الگوهای موفقی ارائه کرده است.


معلمان پایه گذار تمدن نوین اسلامی هستند

وی بیان کرد: امروز معلمان رسالتی دشوار و تاریخی بر عهده دارند و پایه گذار تمدن نوین اسلامی هستند و در گام دوم انقلاب نقش مهمی در پیشبرد انقلاب اسلامی دارند و باید دین خود را در برابر انقلاب ادا کنند. اسلام. خوب است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید