معنویت و اخلاص حاج قاسم عشقش را بر دل ملت ایران نشست / ارادت همه ملت ایران به سردار سلیمانی در تشییع پیکر سردار سلیمانی

ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798481

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم سراسر ایران در مراسم تشییع این شهید با حضور پرشور ارادت خود را به این شهید اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام تیموری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: اگر بخواهیم ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم و از او در سیره زندگی خود الگو بگیریم، ابتدا باید ویژگی های اسلام را بشناسیم.

وی با بیان اینکه وقتی شاخص های اسلام را شناختیم باید شاخص های مکتب امام خمینی(ره) را بشناسیم تا بتوانیم مکتب حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم. با قاسم سلیمانی آشنا شوید.

رئیس ستاد تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی را نشات گرفته از اسلام و سیره معصومین دانست و افزود: سیره حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر موازین اسلامی است. اولین مکتب شاخص سلیمانی مردم این رهبر اسلامی هستند.

تیموری با بیان اینکه سردار سلیمانی عمیقاً معتقد است که مردم ولی نعمتان ما و این انقلاب هستند، گفت: اگر مردم در صحنه باشند و مردم با ولایت و انقلاب پیوند بخورند، این انقلاب قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود. قدرتمند پس از دیگری تسخیر می شود.

وی با بیان اینکه وقتی بین مردم و ولایت و انقلاب پیوند برقرار شود، هیچ دشمنی نمی تواند این انقلاب را تضعیف و نابود کند، افزود: سردار سلیمانی عمیقا معتقد بود که انقلاب باید در کنار مردم باشد و مردم از این انقلاب دفاع، دفاع و دفاع کنند. انقلاب

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همه جا مطرح شد، گفتند این انقلاب برای مردم است و ما مدیون مردم هستیم و خدمتگزار مردم هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی همواره گفته است که ما افتخار دفاع از این ملت را داریم، ادامه داد: سردار سلیمانی همیشه در کنار مردم بوده است. و منشأ این رنج، این نظام بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در دفاع مقدس، سیل، زلزله و هر جا که مردم نیاز داشتند حضور داشتند، بیان کرد: شهید سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه در کشورهایی مانند سوریه و عراق نیز این کار را انجام داد.

تیموری با اشاره به نقش حاج قاسم در پیروزی عراق و سوریه در مقابل داعش گفت: امروز می بینیم که چه تعداد از مردم این کشورها به این شهید علاقه مند هستند و چقدر او را به خاطر این کارها دوست دارند.

وی عقلانیت و معنویت را از دیگر ویژگی های مکتب حاج کاسم سلیمانی دانست و گفت: حرکت این شهید بزرگوار در همراهی و دفاع از این نظام با عقلانیت و معنویت همراه بود و رهبری نیز درباره حاج قاسم سلیمانی فرمودند: این شهید بزرگوار ایشان شجاع و مدبر بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با تدبیر، درایت و تدبیر حرکت می کنم، ادامه داد: به رسالت عمل کنید.

وی با بیان اینکه معنویت یکی دیگر از ویژگی های کلیدی مکتب حاج قاسم سلیمانی است گفت: یکی از مولفه های پیروزی و محبوبیت حاج قاسم معنویت اوست.

تیموری با بیان اینکه نمی توان در تشییع جنازه یک فرد عادی به این بزرگی شرکت کرد، تصریح کرد: معنویت و اخلاص این شهید والامقام باعث شد که عشق این شهید به دل پیر و جوان و کوچک و بزرگ بیفتد. تشییع پیکر این شهید باید حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم سراسر ایران در مراسم تشییع این شهید ارادت خود را به این شهید ابراز کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه های مکتب سلیمانی دشمنی و بصیرت است، گفت: حاج قاسم سلیمانی یکی از شاخصه های اصلی این مکتب سلیمانی است. مدرسه شهید بزرگوار

وی با بیان اینکه وقتی داعش در خارج از مرزها اسلام و انقلاب را تهدید می کند، این شهید در خارج از مرزهای ایران با آنها می جنگد، افزود: سردار سلیمانی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی با دشمنان اسلام و انقلاب می جنگد و اجازه نمی دهد داعش به این مرزها برسد. کشور و ایجاد مشکلات انقلاب.

تیموری با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و تابعیت ولایت است، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و اطاعت را به صورت عملی از خود نشان داد.

وی با اشاره به وصیت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: علاوه بر وصیت سردار حاج قاسم سلیمانی آمده است که از خیمه ولایت که خیمه رسول الله است خارج نشوید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه پایداری و ایستادگی این سردار رشید اسلام الگویی برای همه مردم است، گفت: سردار سلیمانی در سختی ها حضور دارد. دوران انقلاب و جمهوری اسلامی نماد انسان مقاوم و صبور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید