مغانلو؟ Namazd Bretrin Mahagaman Lim Kārhāmanān آسیا ۲۰۲۱ / ار

ساعت: 11:36
منتشر شده در مورخ: 1300/09/28
شناسه خبر: 1793292

پازپ پپپ…. AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF AF.

میخواهید با آن چکار کنید؟ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست تا بهترین لیگ قهرمانان آسیا 2021 را انتخاب کنند که در میان گزینه ها، نام شهریار مغانلو انتخاب پیشین پرسپولیس و فعلی سپاهان دیده می شود.

AFC با اشاره به چهار گل زده، 15 شوت و 64 درصد دقت شوت مغانلو نوشت: «فینالیست سال 2018 و 2020 شاید نمایشی مانند سال های اخیر ارائه نشد، اما در مرحله گروهی در فرم خوب خود قرار داد و از شش بازی به پنج پیروزی دست یافت. آره.

شهریار مغانلو نیز در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، عملکردی فوق‌العاده به نمایش گذاشت. او با دو گلی که در هفته سوم به ثمر رسید، هر سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد و با گلزنی در دیدار بعدی، به روند حرکتی پرسپولیس کمک کرد تا نماینده ایران، بهعنوان صدرنشین راه حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود. »

بهترین مایکل اولونگا از الدحیل، گوستاوو از جئونبوک هیوندای موتورز، بافتیمبی گومیس و موسی مارگا از الهلال، لئاندرو دامیائو از کاوازاکی فرونتال، دژان دامیانوویچ از کیچی SC، عبدالرزاق حمدالله از سایرین از النصر، سیسینیا از دائرها، پوگه ها، لیسانم از دوایزد. ما با دوستانمان خیلی کار داریم.

همچنین با پایان مهلت شرکت در نظرسنجی انتخاب بهترین هافبک لیگ قهرمانان، مهدی ترابی 58.65 درصد آرای مخاطبان را به دست آورد و بهترین هافبک مسابقات لقب گرفت.

شهریار مغانلو، مهدی ترابی، لیگ کهرمانان آسیا،

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید