مغزهای تیم ملی سکاندار جدید تیم والیبال شهداب یزد

ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795096

پس از فراز و نشیب های فراوان تیم والیبال شهداب یزد، سرانجام هیات مدیره این باشگاه علیرضا تولوکیان مربی تیم ملی والیبال ایران را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سال گذشته تیم والیبال شهداب یزد عملکرد قابل توجهی در لیگ برتر داشت و در نهایت با کسب عنوان سومی راهی پلی آف شد و در نهایت به قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور امیدوار شد.

برای صعود به مرحله بعدی مسابقات، در این مرحله تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم و در نهایت با اینکه یزدی ها امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات داشتند، به رقابت پرداختند. شهداب در کمال تعجب در دو بازی متوالی مغلوب لبنیات هراز آمل در تیم ششم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سرگرد غیاثی سرمربی وقت شهداب یزد در آغاز لیگ والیبال در سال 1400 با جذب بازیکنان داخلی و خارجی به دنبال کسب عنوانی بهتر از دوره قبل بود اما اوضاع خوب پیش نمی رفت و شاید من هم نشدم. .

8904ecc8 b529 42b4 ab42 5bfc5ba79ca4 خبر خاکستری

اکنون که در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال قرار داریم، تیم شهداب یزد با 17 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و در صورت ادامه با همین نتایج و فراز و نشیب، حتی بعید به نظر می رسد که در جمع 8 تیم پلی آف قرار بگیرد.

جدایی با سرمربی شهداب یزد به توافق رسید

ابوالقاسم میرزایی سرپرست تیم والیبال شهداب یزد به جدایی محمد مجید غیاثی سرمربی و دستیار اولش محمدحسین نجاتی از این تیم اشاره کرد و گفت: نتایج ضعیف لیگ دلیل اصلی جدایی آنها از این تیم است. موافقت شد. .

سرمربی تیم ملی، سکاندار جدید شهداب در لیگ برتر والیبال

هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای حضور پررنگ در نیم فصل دوم مسابقات والیبال کشور، تیم ملی را به عنوان سرمربی جدید شهداب انتخاب کرد.

وحید صادقی و حسن محفوظی به عنوان کمک مربی و همچنین امین علی اکبری به عنوان آنالیزور تیم شهداب یزد انتخاب شده اند.

c57309aa d1be 4868 a3ec b4a5719e4f02 خبر خاکستری

در پایان نیم فصل لیگ برتر شهداب با 17 امتیاز از 6 برد و 7 باخت در رده هشتم جدول قرار دارد و باید دید با انتخاب یک تیم شوک جدیدی به این تیم وارد کرد. سرمربی تیم ملی و در نهایت شهداب آیا یزد می تواند قهرمان لیگ برتر شود یا خیر؟

گوشه ای از ضبط ها و زندگی نامه علیرضا طلوع کیان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد:

عناوین ملی:

قهرمانی بزرگسالان آسیا – ژاپن 2021

جام جهانی جوانان – بحرین 2019

مسابقات جهانی نوجوانان – بحرین 2017

چهار قهرمانی در باشگاه های آسیایی

جوانان جهان سوم – مغرب 2007

سومین المپیک ناشنوایان – بلغارستان 2013

نوجوانان جهان سوم – آرژانتین 2015

عناوین باشگاه:

چهار دوره قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران

نایب قهرمان سه دوره لیگ برتر والیبال ایران

باشگاه جهان سوم (پیکان) – قطر 2010

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید