مقامات اروپایی آماده اند تا ظرف چند هفته، روز یا چند ساعت این توافقنامه را امضا کنند، اما اکنون / ما آماده ایم; زمان رو به اتمام است

مقامات اروپایی آماده اند تا ظرف چند هفته، روز یا چند ساعت این توافقنامه را امضا کنند، اما اکنون / ما آماده ایم;  زمان رو به اتمام است

روز جدیدفیلیپ هررا، نماینده فرانسه در مذاکرات وین، در واکنش به توئیت فرانسوا مورفی، خبرنگار ارشد رویترز در وین، نوشت که سه ماه پیش به مقامات اروپایی یادآور شد که تنها چند هفته و نه چند ماه فرصت دارد تا برجام را احیا کند. .: E3 (بریتانیا، فرانسه و آلمان) آماده امضا است. نه در چند هفته، چند روز یا چند ساعت، اما همین الان. ما از زمانی که وین را در 4 مارس ترک کردیم آماده بودیم. زمان رو به اتمام است.

فیلیپ هررا، مذاکره کننده ارشد فرانسه در مذاکرات وین، در واکنش به گزارش رویترز مبنی بر آمادگی مقامات اروپایی برای امضای توافقنامه وین، توییت کرد.

; فیلیپ هررا، نماینده فرانسه در مذاکرات وین، در واکنش به توئیت فرانسوا مورفی، خبرنگار ارشد رویترز در وین، نوشت که اظهارات سه ماه پیش مقامات اروپایی را یادآور شد که تنها چند هفته فرصت دارد، نه ماه ها، تا برجام را احیا کند. . فرانسوا عزیز E3 (انگلیس، فرانسه و آلمان) آماده امضا می باشد. نه در چند هفته، چند روز یا چند ساعت، اما همین الان. ما از زمانی که وین را در 4 مارس ترک کردیم آماده بودیم. زمان رو به اتمام است.

نماینده فرانسه در پایان توئیت خود از بیل مکانیکی کنی و رابرت مالی، مذاکره کنندگان ایران و آمریکا در مذاکرات احیای برجام نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید