مقامات هوانوردی: روسیه پرواز تهران-مسکو را «پرواز ممنوع» اعلام کرد. دلیل تاخیر پرواز امروز هم همین بود

مقامات هوانوردی: روسیه پرواز تهران-مسکو را «پرواز ممنوع» اعلام کرد.  دلیل تاخیر پرواز امروز هم همین بود

روز جدید : رئیس سازمان هواپیمایی از تاخیر در پرواز امروز شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد که مسیر پرواز تهران-مسکو از سوی روس ها «پرواز ممنوع» اعلام شد.

پس از حمله هوایی روسیه به اوکراین، امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که در آن مسافران هواپیمایی ماهان از تاخیر در پرواز به مسکو گلایه داشتند و مسافران چندین ساعت در کابین هواپیما منتظر ماندند.

محمد محمدباش، رئیس سازمان هواپیمایی، دلیل تاخیر پرواز را اینگونه بیان کرد: ایرلاین به مقصد مسکو سرگرم کننده بود.

وی افزود: پرواز تهران-مسکو همیشه از رشت، آذربایجان، گرجستان، جنوب روسیه به مقصد مسکو تعیین شده است، اما به دلیل ممنوعیت اعلام شده از سوی روسیه، مجبور به تغییر مسیر پرواز بر فراز دریای خزر شدیم.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در حال حاضر مشکلی برای پرواز به مسکو نداریم، اما اگر موسسات بالادستی ممنوعیت و محدودیت پرواز به مسکو را اعلام کنند، آن را اجرا خواهیم کرد؛ زیرا ایمنی مسافران و ایمنی پرواز در اولویت است. برای ما.

محمد درباره آخرین وضعیت پرواز تهران-کیف گفت: ما در دو سال گذشته به اوکراین پرواز نکرده‌ایم، اما با توجه به اینکه مسافران ایرانی در اوکراین می‌خواهند به کشور بازگردند، در صورت صدور مجوز اوکراین اعلام آمادگی کرده‌ایم. پرواز ایران ایر برای بازگشت ایرانی ها.

دیدگاهتان را بنویسید