مقام معظم رهبری آگاه و مسلط به اوضاع هستند/ دلایل مذهبی دلیل احیای شیعیان است

ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779469

دبیر شورای نگهبان گفت: بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشرافیت و درک همه جانبه ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان مردی آگاه و مسلط بر اوضاع هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز این شورا (5 آبان 1400) با تبریک فرارسیدن یوم الله هفدهم ربیع الاول، میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی شیعه شهادت ائمه این است که در فرهنگ های دیگر چنین چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت ائمه (ع)) احیای تشیع است، گفت: در این موارد سوالاتی در مورد ائمه (ع) مطرح می شود که این موضوع بسیار ارزشمند است و بحمدالله این فرهنگ است. امروز رایج است

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: امروز می بینیم که در هر مناسبت مذهبی در شهرها و روستاها مردم جشن و عزا برپا می کنند و خوشحالیم که این فرهنگ داریم و سایه اهل بیت علیهم السلام بر سر ما می نشیند. “

آیت الله جنتی گفت: امیدوارم بتوانیم راه ائمه(ع) را ادامه دهیم و از مواردی که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله جنتی در پایان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در مجمع عمومی ربیع الاول خاطرنشان کرد: و طول عمر با کرامت ایشان برای ما لازمه است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید