مقام معظم رهبری در خط مقدم دفاع از نظام هستند/ تا آخرین نفس از ولایت خود حمایت می کنیم


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807774

آیت الله سیداحمد خاتمی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در خط مقدم دفاع از جمهوری بودند، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام علی (ع) کرمان اظهار داشت: و این سومین سال انقلاب با نظام اسلامی بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی باید گفت که خداوند با پیروزی انقلاب، نعمت حاکمیت دین و ارزش های دینی، نعمتی ستودنی به مردم داده است. نعمت استقلال و استقلال از بیگانگان و بیگانگان، نعمت آزادی در کشوری که 57 سال در خفقان و خفقان است، نعمتی پوشیده از آن جهت که رژیم طاغوت به فسق دامن می زد و سران تاگوت در اوج فساد و فساد بودند و بنابراین این نعمت ها نعمت کوچکی نیست.

عضو شورای نگهبان وکلای دادگستری با تاکید بر اینکه پیش از این و 57 سال است که مردم ذلیل شده اند، در برابر حاکمان مردم ذکر نشده است، گفت: کلام خدا این است که در حوزه نعمت اگر شکر کردید، نعمت های خود را به جا آورید. افزایش می یابد حتی اگر ناسپاس باشید. نعمت ها از شما سلب می شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی به چند نمونه از شکرگزاری، کفر و ناسپاسی اشاره می کنم، گفت: شکرگزاری از برکات انقلاب اسلامی است که خدمات انقلاب را ببینیم؛ این شکرگزاری و شکرگزاری از برکات انقلاب اسلامی است. مهم این است که نظام اسلامی در خدمت مردم است و البته در گذشته مشکلات و حکمرانی بد زیادی ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه ندیدن خدمات انقلاب اسلامی و مشکلات بیش از آنچه هست باطل است، تصریح کرد: این نظام، نظامی است که توسط مردم ساخته شده و صداهای 43 ساله را مردم ساخته اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نعمت دوم برکت دین عامه است، گفت: در شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم توجه نمی شد و انتخابات نبود و وضعیت جمهوری و جمهوریت این بود. در چنین وضعیت اسفباری.”

آیت الله خاتمی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم بیش از 98 درصد به اصل نظام رای دادند و حدود چهل بار مردم برای انتخابات مختلف پای صندوق های رای آمدند. 13 بار برای انتخاب رئیس جمهور، یازده بار برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پنج بار برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شش بار برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، یعنی جمهوری.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه جمهوری برای این است که مردم خود را صاحبخانه ببینند، گفت: عده ای اظهارنظر می کنند و می خواهند این دروغ را که بعد از امام راحل تضعیف جمهوریت می کنند، از بین ببرند. .

عضو هیئت امنا این حقوقدان با بیان اینکه انتخابات یک شبه در کشور بسته نشد و تحت هیچ شرایطی به معنای جمهوری نبود، گفت: می گویند جمهوری در حال ضعیف شدن است در حالی که این گونه صحبت ها ناسپاسی است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در خط مقدم دفاع از جمهوریت هستند، گفت: در سال 88، سال قیام، ولی فقیه از خود و ولایت فقیه دفاع نکرد، از نظام جمهوریت دفاع کرد. .

وی گفت: بازندگان انتخابات خواستار ابطال انتخابات شدند و رهبری فرمودند با این بدعت مخالفت می کنند و ایشان از جمهوریت نظام دفاع کردند.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای به قدرت رسیدن رضاخان در سال 1301 تا 5 بهمن 57 همه به مبارزه با طاغوت آمدند و با ظهور توصیه و مجتهد امام خمینی (ره) در صحنه، قطره ها به هم پیوستند و قصر آنها (طاغوت) سیل را در دست گرفت.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نعمت ولایت فقیه نعمت بزرگی است، گفت: همه این شایعات از برکت ولایت فقیه است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نمونه دیگری از شکرگزاری همراه ولی امر است، گفت: و اگر تاج نبود امروز چشم جهانیان به حضور مردم دوخته شده است.

این حقوقدان یکی از اعضای هیئت امنا گفت: مصداق کافران نعمت این است که خدمات ولایت فقیه را نمی بینم; کسانی که بیش از 43 سال در قدرت بوده اند یا مردم آنها بوده اند و اگر مشکلی هم هست ناشی از تردد ریلی آنهاست و با ناسپاسی کامل نظام را مقصر می دانند و این نمونه ای از نعمت های کافران است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: در پشت پرده می بینم که هدفشان جدایی مردم از نظام است و آن هم در حالی است که مردم سرمایه نظام بوده اند، هستند و خواهند بود.

وی گفت: این مردم قدردان انقلاب هستند و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی دفاع می کنند.
این مردم قدرشناس عزت، عزت و استقلال خود را مدیون ولایت فقیه هستند و ما با تمام وجود تا آخرین نفس از ولایت فقیه حمایت می کنیم.

این مقام مسئول گفت: ما مردم هستیم و با این نظام هستیم و اجازه نمی دهیم، برخی به دروغ اعلام کردند که رای ملت دیگر نیست، دروغ و تحریف است و امروز رای ملت است و در آینده چنین خواهد شد.” به نام مردم به اهداف و آرمان های مردم حمله نکنید.

آیت الله سید احمد خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی از این نظام دفاع کردیم، دفاع کردیم و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید