مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر می شود/ به زودی شاهد آزادی فلسطین خواهیم بود

ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796951

وی در اجلاس بین المللی شهدای قدس به عنوان قهرمان مقاومت معرفی شد.

احسان عطایا از فلسطین گفت: به زودی شاهد آزادی فلسطین در نتیجه تلاش های حاج قاسم خواهیم بود و از محبت شما به بیت المقدس و فلسطین تشکر می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت امشب با حضور جمعی از مسئولان مجالس کشورهای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

مقاومت با شهادت حاج قاسم قوی تر شد/ آمریکا مرده است

یحیی کودرا، رئیس مجمع جهانی حمایت از مقاومت اسلامی گفت: با شهادت حاج قاسم، مقاومت بیشتر شد. ما از 45 کشور برای حمایت از مقاومت به اینجا آمدیم تا به حاج قاسم بگوییم ما سرباز شما هستیم و راه شما را ادامه می دهیم و این بار چیزی جز موفقیت به دنبال نخواهد داشت.

من به دو دلیل به حاج قاسم اعتقاد دارم. چون کشور من مسئول این است که حاج حاجیم را از دست دادی و ثانیاً آینده از آن توست و کشور من برای آمریکا جان باخته است.

شهید سلیمانی مفهوم شهادت را در هنر شهادت رواج داد

محمد اهل موریتانی، سخنگوی مجمع جهانی در حمایت از جبهه اسلامی مقاومت گفت: بدون شک شهادت و جهاد حاج قاسم مشعلی برای همه آزادگان جهان و برای هدایت و آزادی است.

ادریس مغربی گفت: شهادت یعنی آزادگانی که قیام می کنند و حاج قاسم مفهوم شهادت را در هنر شهادت ترویج می کند و شهادت از مردم محبوب دنیا دور است.

به زودی شاهد آزادی فلسطین خواهیم بود

احسان عطایا از فلسطین گفت: به زودی شاهد آزادی فلسطین در نتیجه تلاش های حاج قاسم خواهیم بود و از محبت شما به بیت المقدس و فلسطین تشکر می کنم.

اندرسون از استرالیا گفت: ما خدا را به خاطر مردی که خود را فدا کرد شکر می کنیم. از دانش آموزان می خواهم درس این مرد بزرگ را با ما در میان بگذارند.

شهید سلیمانی فقط برای ایران نبرد / حاج قاسم شهید ملت و بشریت است

شیخ یوسف ناصری عراقی گفت: اگر بخواهیم حاج قاسم را در یک کلام معرفی کنیم، می گویم که او مردی بود، سربازی که فقط برای ایران نمی جنگید. توصیه اصلی ایشان در وصیت نامه حمایت از ولی فقیه بود.

مولا محمد طیب الجزایری با تاکید بر اینکه حاج قاسم شهید امت و بشریت است، گفت: راه شهادت سخت است. اما نتایج شیرین است. ما در الجزایر 5 میلیون شهید دادیم اما نتایج جهاد شیرین است. این بار ادامه می دهد تا دنیا از شر استکبار آمریکا خلاص شود.

شهادت حاج قاسم; این نشانه پیروزی همه مستضعفان جهان خواهد بود

سید شیرازی شفاک پاکستانی گفت: با سخنرانی نمی توانیم قانون حاج قاسم را محقق کنیم، ما فرزندان حاج قاسم می گوییم به امید آزادی فلسطین و کشمیر در مقابل ظالمان جهان ایستاده ایم.

میکائیل لبنانی گفت: به احترام عیسی و مریم وعده ما ادامه سفر شما خواهد بود. شهادت شما نشانه پیروزی همه مستضعفان جهان خواهد بود.

یکی از فرماندهان حشدالشعبی با اشاره به اینکه 17 سال است حاج قاسم را می شناسد، گفت: بشریت در حال دفاع از خود است.

مشاور دبیرکل مجمع جهانی مقاومت گفت: وقتی به مزار حاج قاسم نزدیک شدم بسیار متاثر شدم و اشک ریختم، اما وقتی وارد دانشگاه شدم و نتیجه کار فرهنگی و پژوهشی شما را دیدم به نظرم رسید. دوباره حج را ببین قاسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید