مقاومت فلسطین پیشنهاد آتش بس را رد کرده و به دنبال پاسخ قاطع از تل آویو است.


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888306

پایگاه اینترنتی شبکه المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشنهاد آتش بس را رد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پایگاه اینترنتی شبکه المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین پیشنهاد مصر برای توقف حملات را رد کردند و تاکید کردند که پاسخ مقاومت به تل آویو به طور نامحدود ادامه خواهد داشت.

منابع مقاومت فلسطین امروز (شنبه) به شبکه المیادین اطلاع دادند: «مصر برای چند ساعت آتش بس داد. در حالی که جهاد اسلامی این پیشنهاد را رد کرد، پاسخ آن این بود که اکنون زمان پاسخگویی به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل است.

«احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان روز گذشته (جمعه) خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از طریق واسطه‌ها خواستار پایان دادن به تشدید تنش‌ها شده است اما ما آن را نپذیرفته‌ایم.

وی در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: متجاوزان اسرائیلی از خطوط قرمز عبور کرده اند و ما در ابتدای درگیری هستیم و در حال مقابله با آنها هستیم. بنابراین جایی برای میانجیگری وجود ندارد.

داوود شهاب، رئیس دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیشتر در مصاحبه‌ای مطبوعاتی تأیید کرده بود که صحبتی از «آتش‌بس» و پایان عملیات مقاومت در غزه نشده است.

در همین حال، منابع یهودی بعدازظهر امروز (شنبه) اعلام کردند که مصر برای میانجیگری بین تل آویو و جنبش جهاد اسلامی فلسطین وارد عمل شده است.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که مصر به طرف های متخاصم پیشنهاد داده است که حمله را برای چند ساعت متوقف کنند تا بر سر سازوکار آتش بس توافق کنند. پیشنهادی که قبلاً با رد آشکار مقاومت فلسطین مواجه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید