مقدماتی جام جهانی آخرین تمرین تیم ملی با حضور همه مردم / 64 هزار تماشاگر در ورزشگاه سئول


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817456

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی با حضور همه مردم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل کره جنوبی در ورزشگاه جام جهانی سئول که دیدار با این تیم در آن برگزار می شود، برگزار شد.

در این تمرین تمامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی حضور داشتند و بازیکنانی چون آزمون، بیرانوند، عابدزاده، حاج صفی، انصاری، فرد، محمدی و تنها با یک جلسه تمرین برای این دیدار آماده شدند.

این تمرین از ساعت 19 به وقت محلی برگزار شد تا ملی پوشان دقیقاً همزمان با دیدار با کره جنوبی که قرار است امروز (پنجشنبه 13 فروردین) برنامه های خود را بررسی کنند.

تنها کودوس، جهانبخش و طارمی در این تمرین غایب بودند که در چند روز گذشته به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونر به کره جنوبی سفر نکرده بودند.




* 64000 تماشاگر در ورزشگاه سئول
حدود 64 هزار تماشاگر دیدار تیم های ملی کره جنوبی و ایران را در ورزشگاه جهانی سئول تماشا خواهند کرد.

به نظر می رسد که ورزشگاه سئول برای اولین بار در سه سال گذشته آماده دیدن 64000 تماشاگر است.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که 62 هزار بلیت در ساعت 9 صبح امروز به صورت آنلاین فروخته شده است. بلیت های باقی مانده نیز به صورت آنلاین و در گیشه های استادیوم جام جهانی سئول فروخته می شود. فدراسیون از تماشاگران خواست با توجه به احتمال حضور تماشاگران، یک ساعت قبل از شروع بازی با ایران به ورزشگاه بیایند.




* طارمی، جهانبخش و کودوس به مشهد می آیند؟
مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان کودوس بازیکنانی هستند که به دلیل بیماری عروق کرونر قلب نتوانستند به کره جنوبی سفر کنند اما فدراسیون فوتبال در تلاش است تا در صورت داشتن مجوز پرواز از این کشور، این بازیکنان را به مشهد بیاورد و با لبنان دیدار کند. مراجعه كردن.

در صورتی که قرنطینه این افراد به پایان برسد و طارمی، کودوس و جهانبخش بتوانند از کشورهای مختلف مجوز سفر بگیرند، فدراسیون فوتبال این افراد را به مشهد اعزام می کند تا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مشهد در کنار تیم ملی باشند.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 15:30 امروز در سئول به دیدار کره جنوبی می رود و از ساعت 16 روز 9 فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف لبنان می رود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید