مقصد بعدی بیرانوند است. شاید در یک لیگ رویایی!

شکی نیست که علیرضا بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه بان لیگ برتر و فوتبال کشورمان است. او در 11 بازی برای پرسپولیس تنها 3 گل به ثمر رساند و تجربه بسیار خوبی از جام جهانی قبلی دارد. مهار پنالتی علیرضا بیرانوند توسط کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان یکی از صحنه های خاطره انگیز جام جهانی روسیه و دیدار ایران و پرتغال بود.

جالب اینجاست که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این رابطه می نویسد; «داستان زندگی علیرضا بیرانوند یکی از داستان هایی بود که در جام جهانی منتشر شد و خیلی ها را با این دروازه بان آشنا کرد. ماجرای سختی زندگی علیرضا بیرانوند قبل از شهرت بسیار واضح و دل نشین است برای حضور در خیابان های تهران برای تاثیرگذاری بزرگ در جام جهانی در دقیقه 53 تیم ملی پرتغال مقابل ایران صاحب یک پنالتی شد که می توانست برتری پرتغال را دو برابر کرد اما بیرانوند آن پنالتی را مهار کرد و آن لحظه ای که ایران دا توانست در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برساند، پاداش سال ها تلاش این بازیکن برای رسیدن به بهترین موقعیت است.

مقصد بعدی بیرانوند است.  شاید در یک لیگ رویایی!

علیرضا بیرانوند پس از درخشش در این رقابت ها با پیشنهادهای خوبی از قاره اروپا مواجه شد. پس از پایان جام جهانی، یک باشگاه ایتالیایی که در میانه جدول سری آ ایتالیا قرار داشت، پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن این بازیکن داد. مسئولان این باشگاه پس از مذاکره با وکیل بیرانوند از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب بیرانوند به این باشگاه ارائه کردند و…

علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد 5 ساله داشت که برای جدایی از این باشگاه باید رضایتنامه بازیکنان پرسپولیس را می گرفت اما در نهایت ناکام ماند. در این خصوص اشاره می شود که باشگاه ایتالیایی حاضر بود مبلغ خوبی را برای رضایت نامه دروازه بان پرسپولیس بپردازد اما همه چیز لغو شد تا این دروازه بان در ترکیب ایران بماند. بیرانوند هر چند به آنتورپ و بلژیک رفت و آنطور که انتظار می رفت درخشید اما امروز تجربه بسیار بیشتری کسب کرد.

علیرضا بیرانوند تجربه ناکامی در اروپا را دارد که می تواند در آینده مفید باشد. درخشش او در اولین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس می تواند راه جدیدی را برای این دروازه بان بلند قامت باز کند. البته او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و…

دیدگاهتان را بنویسید