مقصد بعدی ستاره جدایی طلب پرسپولیس

مقصد بعدی ستاره جدایی طلب پرسپولیس

هفته گذشته حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس طی جلسه ای با مدیران این باشگاه برای جدایی از سره پوشان در نیم فصل به توافق رسید و با هدایت یحیی گل محمدی رسما از این تیم جدا شد.

جدایی پاکدل از پرسپولیس در حالی قطعی شد که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن نام او در لیست خرید تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنیده می شد. اما بر اساس شنیده ها مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم تمایلی به به خدمت گرفتن این بازیکن نداشت و حالا مورد توجه مارینرز قرار گرفته است.

مازیار زارع که زمانی پرسپولیسی بود در مصاحبه اخیر خود گفت: برای جذب مهاجم سه چهار نفر را تایید کرده ایم که نامشان را نمی گویم، اما با توجه به اینکه ملوان هر 15 سال یک مهاجم خارجی می خرد، باید بگوییم. خیلی حساس باشیم و بازیکنان بی کیفیت نخواهیم گرفت. ما هم در نهایت دیاباته به پرسپولیس پیوستیم. برای حل مشکل گلزنی ملوان، اگر در این مقطع بخواهیم بازیکنی بگیریم، باید بازیکن خارجی بگیریم. با توجه به اینکه ملوان هر 10-15 سال یک بار بازیکن خارجی می گیرد، ما خیلی حساس هستیم و اینطور نیست که دنبال مهاجم نباشیم. ما سه چهار بازیکن را تایید کرده ایم که نامشان را نمی گویم و تعدادی از آنها بازیکنان معروفی هستند. با این حال، هرچه جلوتر برویم، به بن بست خواهیم رسید.»

حامد پاکدل برای مازیار زارع و مارینرز گزینه جالبی به نظر می رسد. این بازیکن نسبتاً ارزان است و قراردادش با باشگاه پرسپولیس طبق شنیده هایم 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است. البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پاکدل تمامی مطالبات خود را به این باشگاه تقدیم کرده است.

خبرهای اخیر حاکی از آن است که حامد پاکدل مدیر برنامه هایش و مارینرز در حال مذاکره بر سر رقم قرارداد این بازیکن هستند و در صورت به نتیجه رسیدن آن قرارداد امضا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید