مقصد بعدی سرمربی اخراجی بارسلونا مشخص شد

تابستان 2020 بود که رونالد کومان با تصمیمی عجیب و غیرمنتظره از تیم ملی هلند جدا شد و در نهایت به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. لاله های نارنجی زیر نظر رونالد کومان به تیمی آماده برای مدعی یورو 2020 تبدیل شده اند، اما به تعویق افتادن یک ساله مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، رونالد کومان را خسته کرد و در نهایت او هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت.

اما رونالد کومان دوران سخت و پرحاشیه ای را در بارسلونا پشت سر گذاشت و چند ماه پیش بالاخره جانشین ژاوی شد. شروع ضعیف فصل بلوگرانا این تیم را از رقابت قهرمانی دور کرد و حتی تساوی بدون گل دیشب ال کلیسیکو نیز تغییر چندانی نکرد. اما رونالد کومان چالش بعدی خود را انتخاب کرده و به زودی به مربیگری بازخواهد گشت.

سرمربی سابق بارسلونا در آستانه توافق با فدراسیون فوتبال هلند برای بازگشت به نیمکت این تیم پس از جام جهانی قطر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در پایان سال 2022 شاهد بازگشت رونالد کومان به روی نیمکت خواهیم بود. به نظر می رسد با وجود آخرین شایعات، در جام جهانی کادر فعلی بر سر کار خود باقی بماند و لوئیز فن خال هدایت تیم ملی هلند را بر عهده بگیرد. اما از زمان برگزاری مسابقات تغییراتی رخ داده و رونالد کومان تا دو سال دیگر به شغل قبلی خود بازخواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید