مقصد بعدی مهدی تارتار; پرسپولیس؟

مقصد بعدی مهدی تارتار;  پرسپولیس؟

مهدی تارتار در خصوص بازی ذوب آهن مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود و می دانستیم مقابل تراکتورسازی کار سختی داریم و از هر نظر برای این دیدار آماده بودیم. در نیمه اول بازی یکنواخت بود اما در نیمه دوم با امتیازاتی که به بازیکنان هشدار دادیم و یک سری تغییراتی که انجام دادیم کنترل توپ و زمین را در دست گرفتیم و نبض بازی در اختیار ما بود. . موقعیت های خوبی برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و می توانستیم با اختلاف این دیدار را ببریم. در نهایت در دقایق پایانی بازی یک گل بسیار سالم به ثمر رساندیم اما نمی دانم تیم داور چگونه آن را رد کردند.

وی افزود: جالب است که در ابتدا گل خورده شد اما بعد از 5 دقیقه تصمیم آنها تغییر کرد و آن را رد کردند. ما متوجه نشدیم که چرا این اتفاق افتاد و از تک تک اعضای تیم داوری پرسیدیم که چرا گل را رد کردید، اما کسی جواب نداد و بعد از پایان مسابقه فیلم گل را تماشا کردیم و متوجه نشدیم که مشکل برای این منظور چیست. با این حال، این اولین بار نیست که چنین بلاهایی برای صنعت فولاد رخ می دهد. از اول فصل بارها درگیر چنین مواردی بودیم و اگر اشتباهات داور نبود، در این فصل تیم ما حتی می توانست بین 4-5 تیم بالای جدول باشد و مدعی سهمیه شود. من امسال به ذوب آهن اضافه شدم و در هیچ فصلی اینقدر درگیر داوری نبودم اما ذوب آهن در سال های قبل همین مشکل را داشت. من از کنار داورانی که در این فصل اینقدر به ما ضربه زدند نمی گذرم و اجازه نمی دهم.

سرمربی ذوب آهن در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر و اینکه برخی از هواداران این تیم قبل از بازی با پرسپولیس سعی کردند بابت اتهامات مطرح شده عذرخواهی کنند، گفت: قبلا در این مورد صحبت کرده ام و حرف جدیدی برای گفتن ندارم. من همیشه سعی کرده ام در فوتبال صادق باشم و از این بابت خدا را شکر می کنم و در مورد افرادی که من را متهم می کنند صحبت نمی کنم.

تارتاروس درباره جلسه با مدیران باشگاه ذوب آهن برای تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: فصل خوبی را در ذوب آهن پشت سر گذاشتم و این مجموعه شرایط خوبی دارد. اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم اینجا بمانم و با هم به همکاری ادامه دهیم. باید دید این باشگاه برای فصل آینده چه برنامه ای دارد و آیا قصد دارد فصل آینده تیم خوبی را ببندد و بتواند ذوب آهن را در سال های متمادی به بالاترین سطح فوتبال بازگرداند و به تیمی مبارز در جدول تبدیل شود. اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم یک سال دیگر با ذوب آهن کار کنم تا ببینم چه می شود.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه وی یکی از انواع نیمکت پرسپولیس است، گفت: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم و ندارم و این مواردی که مطرح شد همه شایعه است. چند پیشنهاد از لیگ برتر دارم اما در مورد پرسپولیس صحبتی نکرده ام. همانطور که گفتم اولویت من برای فصل آینده فولاد است.

سرمربی ذوب آهن در پایان خاطرنشان کرد: از بازیکنانم که در این فصل مردان جنگنده بودند و همچنین کادرفنی که زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنم. باز هم می گویم که اگر داوران عمدا با ما بازی کنند، هرگز از کنار آنها نمی گذرم و اگر این اشتباهات سهوی است، امیدوارم شاهد چنین اشتباهات فاحشی در داوری فوتبال ایران نباشیم و کیفیت داوری باید بسیار بالاتر باشد. .

دیدگاهتان را بنویسید