مقصد جدید وریا غفوری; کاپیتان استقلال در راه اروپا؟

مقصد جدید وریا غفوری;  کاپیتان استقلال در راه اروپا؟

بختیار رحمانی درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر سوئد گفت: از ابتدای لیگ مشکلات مالی زیادی داشتیم. در دو سه ماه اول لیگ خیلی عصبانی بودیم. تیم ما توسط یک نفر هدایت می شود و در بحث اداری برخی قوانین باعث چنین وضعیتی شد. اینجا خرج کردن پول سخت است، اما خوشبختانه وضعیت بهتر شده است. در چند هفته اول به کرونا مبتلا شدم و مدت زیادی طول کشید تا بدنم بهبود یابد.

وی ادامه داد: وضعیت روحی ام گیج شده بود و چند بار برای بهبود وضعیتم به پزشک مراجعه کردم. من قبلا سه بار به کرونا مبتلا شدم، اما این بار این ویروس خیلی بدتر شد. الان شرایط من و تیممان کمی بهتر شده اما از نظر امتیازی خوب نیستیم. کیفیت این لیگ بسیار خوب است و بازیکنان خوب زیادی در آن حضور دارند. ما 12 بازی در این لیگ انجام دادیم و کارمان خیلی سخت است. تلاش می کنیم اما نسبت به سایر تیم ها مجبور بودیم بازیکنان باتجربه ای را جذب کنیم.

این ملی پوش سابق درباره حواشی این روزهای فوتبال ایران و واکنش شدیدش به حمایت هداد عزیزی از اسکوچیچ گفت: قصد بی احترامی به هداد عزیزی نداشتم اما نباید سکوت کرد. تا به حال دو تیم از این دست در تیم ملی نبوده اند. چرا آقای عزیزی در این مورد صحبت نمی کند؟ وقتی می بینم در مورد مسائل دیگر هیچ عکس العملی نشان نمی دهند، من را متحیر می کند. من آدم حسودی نیستم و دوستان نزدیکم می دانند که با آقای اسکوچیچ رابطه خوبی داشتم. بحث من اصلا شخصی نیست.

وی ادامه داد: می خواستم بگویم چرا اینقدر از اسکوچیچ حمایت می کنند؟ نگفتم کی میاد اگر کی روش بیاید خوب است اما اگر نیاید مربیانی داریم که می توانند سرمربی موفقی در تیم ملی باشند. اگر کی روش نباشد نزدیک ترین مربی ایرانی را از نظر کیفی داریم. چرا به مربیان ایرانی میدان نمی دهند؟ این انگیزه بزرگی برای مربیان ایرانی خواهد بود.

رحمانی افزود: ایرانی ها مربیان باکیفیتی هستند. امیر کلانی نشان داد که مربی بزرگی است و من هم شاگرد او بودم و دیدم چقدر خوب کار می کند. درباره علی دایی هم جای بحثی نیست. جواد نکونام هم می تواند گزینه مناسبی باشد. من با نکونام در تیم ملی بازی کردم و می دانم که از نظر مدیریتی بسیار سازنده است. امیدوارم هر اتفاقی بیفتد به تیم ملی کمک کند. را

بازیکن سابق استقلال درباره حضور احتمالی وریا غفوری در دالکورد و لیگ سوئد گفت: من بازیکن هستم و نمی توانم زیاد در این مورد صحبت کنم اما همیشه با او در ارتباط هستم. ما عاشق خدمت به واریا هستیم و من تمام کارهای لازم را برای این انتقال انجام دادم. سوالات دیگر در محل کار از دسترس من خارج است و به عنوان بازیکن کار دیگری نمی توانم انجام دهم. باشگاه باید با او و مدیرش صحبت کند و ببیند چه اتفاقی می افتد. اما چیزی که متوجه شدم این است که وریا دوست دارد بازی خود را در ایران دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید