مقصد عجیب ستاره تیم ملی فوتبال

مدافع چپ تیم ملی که به تازگی دومین قهرمانی خود در جام جهانی را کسب کرده، در دیدارهای اخیر تیمش عملکرد خوبی نداشته و مدیران و کادر فنی شارلوا از عملکرد این بازیکن راضی نیستند. از طرفی کولی زاده در جلسات خود با مدیران باشگاه شارلوا مسائل خانوادگی را مطرح کرده و می خواهد قراردادش را فسخ کند. رسانه های بلژیکی گزارش دادند که همسر این بازیکن به دلیل مشکلات پزشکی به ایران رفته و به همین دلیل کولی زاده تصمیم گرفت در کنار همسرش باشد.

در بین تیم های ایرانی دو باشگاه سپاهان و تراکتور جدی ترین مشتریان قلی زاده بودند که او به این پیشنهادات پاسخ منفی داد.

حالا آخرین اخبار حاکی از احتمال رفتن این بازیکن به لیگ ترکیه است. تیم کسامپاشا در حال حاضر یکی از مشتریان جدی کولی زاده است و مدیران این باشگاه درخواست رسمی برای جذب وینگر ایرانی از شارلوا به این باشگاه داشته اند.

به گزارش سایت ajansspor ترکیه، قلی زاده با باشگاه قاسم پاشا به توافق رسیده و به زودی برای عقد قرارداد نهایی و بازی برای آن تیم راهی ترکیه خواهد شد.

قلی زاده در دو هفته گذشته از لیست 20 نفره شارلوا کنار گذاشته شده است تا نشان دهد که او و باشگاه چاره ای جز جدایی ندارند. این وینگر در این فصل تنها یک گل زد و یک پاس گل داد.

البته هنوز جزییات قرارداد کولی زاده با قاسم پاشا که در حال حاضر در رده شانزدهم لیگ 19 تیمی ترکیه قرار دارد، منتشر نشده است.

مجید حسینی و علی کریمی دو ملی پوش دیگر ایرانی هستند که هم اکنون در تیم کایسری اسپور ترکیه بازی می کنند.

مقصد عجیب ستاره تیم ملی فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید