مقصد نهایی روز جدید ستاره استقلال

مقصد نهایی روز جدید ستاره استقلال

یکی از مهم ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران سیاوش یزدانی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل سپاهان است که یکی از تیم های مطرح را مورد علاقه خود می بیند.

با توجه به فسخ یکطرفه قرارداد استقلال با سیاوش یزدانی توسط این باشگاه، حتی در صورت تشخیص غیرقانونی بودن آن توسط کمیته تعیین وضعیت، مشخص است که سیاوش یزدانی در صورت ماندن در استقلال تا پایان فصل جاری، جایی در این تیم نخواهد داشت. فصل

مشکلی که باعث می شود رفتن او به استقلال را قطعی بدانیم چرا که اصولا بازیکنی در این سطح ظاهر نمی شود که نیم فصل از شرایط بازی و تمرین تیم دور باشد.

از سوی دیگر، نیاز مبرم سپاهان به جذب یک مدافع میانی پس از جدایی رناتو داسیلویرا و محمد نژاد مهدی از طلای پوشان، جایگاه این تیم در کورس قهرمانی و البته علاقه و ایمان خوزه مورایس به سبک بازی و توانایی های یزدانی این باشگاه را در اصفهان محتمل ترین کرده است. گل مدافع ناامید ساپینتو در استقلال است.

انتقالی که منع قانونی ندارد و با توجه به فسخ قرارداد یزدانی توسط باشگاه در زمان مقرر، سیاوش کدیر منعی برای عقد قرارداد با باشگاه هایی که مکان رایگان برای کسب سهمیه فیفا دارند، ندارد.

فعلاً شواهد حاکی از قریب الوقوع بودن این انتقال در روزهای آینده است و بعید به نظر می رسد یزدانی که دو فصل حضور در سپاهان را پشت سر می گذارد، در جایی خارج از اصفهان راهی لیگ بیست و دوم شود. ضمن اینکه از دیروز تماس هایی بین آنها وجود داشته و ممکن است در روزهای آینده نتایجی حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید