ملتی از تیم ملی فوتبال حمایت می کند/ تیر رسانه های حریف به سنگ می خورد


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914604

تهیه کننده برنامه های ورزشی صداوسیما گفت: تیر رسانه دشمن به سنگ خورد. وی گفت: یک ملت از تیم ملی فوتبال حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی رجبی تهیه کننده برنامه های ورزشی صداوسیما در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به دیدار امشب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا گفت: با بازی ای که تیم ملی کشورمان مقابل ولز انجام داد، نه تنها امیدها برای پیروزی در بازی مقابل آمریکا افزایش یافته است. بلکه انتظارات تیم ملی برای صعود به مراحل بالاتر فراتر رفته است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر هجمه های زیادی از سوی رسانه های متخاصم و خارجی برای تحت الشعاع قرار دادن تیم ملی صورت گرفته است. اما درایت و هوشیاری بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نه تنها این حملات را خنثی کرد. بلکه باعث تقویت و ایجاد همدردی بین بازیکنان شد.

رجبی حمایت همه جانبه مردم ایران از تیم ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این روزها همه از تیم ملی فوتبال و دیدار با آمریکا صحبت می کنند که انتظار یک پیروزی شیرین را داریم.

وی 17 آذر را روزی فرخنده برای فوتبال دانست و گفت: در این روز بود که تیم ملی کشورمان با پیروزی تاریخی برابر تیم ملی استرالیا در این کشور جواز حضور در جام جهانی 1988 را به دست آورد و انتظار این شیرینی را داریم. پیروزی دوباره تکرار شد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید