ملت ایران با اتحاد و همبستگی از تیم مذاکره کننده و دولت حمایت می کند.

ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792730

اسفاری با تاکید بر اینکه سیاست های بیانیه و رجزخوانی علیه جمهوری اسلامی باطل شده و تاثیری بر اراده ایران ندارد، گفت: امروز ملت ایران در حمایت از تیم مذاکره کننده و دولت متحد هستند و منتظر دیدار با ایران هستند. آمریکایی ها. زیاده خواهی ها. «تسلیم نشو و از دست نده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص لغو تحریم ها بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه موسوم به 1+4 در دولت سیزدهم، گفت: مذاکرات از این دوره با گروه 1+5 در دولت سیزدهم آغاز شد. و تیم مذاکره کننده با جدیت و قاطعیت این موضع را به سایر کشورها اعلام کرد.

وی افزود: متأسفانه امروز شاهد استکبار و مانع تراشی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها هستیم و می خواهند مذاکرات را به جایی برسانند که بی نتیجه باشد و در این راستا گام برمی دارند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس گفت: آمریکایی ها به رهبری رژیم منحوس صهیونیستی به دنبال تحقق سناریوهای سوخته علیه ایران هستند و ترس آنها از ایران نتیجه اقدامات کثیف و شیطانی آنهاست. مسائل نفرت . . دوباره در سمت غرب باشید.

وی گفت: موضوعاتی مانند کنار گذاشتن اقدام راهبردی جمهوری اسلامی و امتناع آمریکایی ها از غنی سازی مجدد مطرح شده است و طرف های اروپایی و آمریکایی که با برجام باید تحریم های سرکوبگرانه را لغو می کردند امروز الزامات دیگری دارند.

آصفری تاکید کرد: به هیچ وجه اشتباهات گذشته در این دوره از مذاکرات تکرار نمی شود و مجلس شورای اسلامی اجازه تکرار اشتباهات دولت قبل را به ایران نخواهد داد.

وی گفت: آمریکایی ها باید بدانند که امروز نوبت آنهاست که تحریم ها را لغو کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس افزود: جمهوری اسلامی تحت فشار کشورهای غربی قرار نخواهد گرفت و برخی از تحریم های بی اثر طرف های مذاکره کننده و توقف فعالیت های هسته ای را نخواهد پذیرفت. ایران و غنی‌سازی سیاست‌های سوخته‌ای هستند که در این مدت اتخاذ نمی‌شوند و مطمئناً ایران دو بار در یک سوراخ گزیده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های صدور بیانیه و رجزخوانی علیه جمهوری اسلامی لغو شده و اگر این سیاست ها موثر بود در گذشته نیز موثر بود و ایران به هیچ وجه از حقوق خود نمی گذشت، گفت: امروز ملت ایران با اتحاد و توقع تسلیم زیاده خواهی های آمریکایی ها از تیم مذاکره کننده و دولت حمایت می کند.

آصفری خاطرنشان کرد: در صورت عدم رفع تحریم ها قطعا مجلس شورای اسلامی تصمیمات فوری خواهد گرفت و بازگشت به میز مذاکره به راحتی امکان پذیر نخواهد بود که به نفع طرف مقابل نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید