ملت ایران ملت شهیدپرور است/ با جان و دل از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906359

مادر شهید حسین اجاقی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور مرهون خون حسینی هاست به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ملت ایران ملت شهیدپرور است و تحرکات دشمنان نمی تواند در هم شکسته شود. عظمت و اراده ملت در راه تحقق آرمان های اسلام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عالیه صبور مادر شهید والامکام حسین اجاقی در گفتگو با سبلان ما وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و کشته شدن جمعی از مردم مومن و متدین شیراز در حرم مطهر امامزاده احمد بن موسی شاهچراغ گفت: با حوادث تلخ و دردناک اخیر، نسل امروز باید متوجه باشد که امنیت و آرامش وجود دارد. جامعه مدیون خون حوثی هاست.

وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: از ابتدای اغتشاشات سجاده من جمع نشده است و برای جوانان گرفتار در دام شیاطین دعا می کنم و از خداوند متعال خواستار بصیرت بیشتر آنها هستم. که می توانند درک واقعیات جامعه را به مسیر درست هدایت کنند.

مادر شهید حسین اجاقی به شهادت فرزندش در حوادث اخیر تبریز اشاره کرد و گفت: حسینیان ایران در مکتب اهل بیت پرورش یافتند و بر اساس آموزه های اسلامی و رضای الهی وارد میدان شدند. مبارزه با دشمنان و امروز همگی مقید به وظیفه هستند و برای پاسداری از خون شهدا با تمام توان از دستاوردهای شهدا که استقلال و آزادی واقعی است پاسداری می کنند.

صبور به وصیت نامه شهدا اشاره کرد و گفت: حمایت از ولایت و حفظ حجاب توصیه همه شهدا به مردم است و امروز جوانان ما باید انقلاب اسلامی را مطالعه کنند و در رعایت و حفظ ارزش های اسلامی تلاش کنند. با تمام قلب و روحشان.”

مادر این شهید در بخش پایانی سخنان خود ضمن محکومیت ترور و جنایت در اقصی نقاط جهان گفت: دشمنان بدانند ملت ایران ملت شهیدپرور است و این بالاترین افتخار است که در راه خدا کشته می شوند، پس نمی توانند با این کارها ملت را مختل کنند. ایجاد عظمت و اراده ملت ایران برای تحقق آرمانهای اسلام.

وی به فداکاری و زحمات پدران و مادران شهدای انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: اگر پدر شهید حسین اجاقی اکنون زنده بود در نبرد معارضان کفن پوش ظاهر می شد و با روشنگری خود جوانان را در قفس شیطان هدایت کرده اند.

مادر این شهید در پایان سخنان خود به ضرورت تقویت وحدت و یکپارچگی ملت ایران در زمان کنونی اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه مسئولان در قبال ملت ایران سنگین تر از گذشته است. و باید اقدامات مقتضی را انجام دهند تا جوانان غفلت شده و گرفتار را هدایت کنند و دشمنان با بصیرت خود از تکرار حوادث تلخ کنونی در آینده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید